عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با برنا:

زنان سرپرست خانوار معطل حمایت نمی مانند

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۶:۰۴:۱۲
کد خبر: ۷۶۵۸۵۷
زنان سرپرست خانوار معطل حمایت نمی مانند
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تعجیل کمیته امداد در تحت پوشش قرار دادن زنان سرپرست خانوار، دیگر این قشر معطل و پشت نوبت نمی مانند.

سمیه محمودی، عضو کمیسیون اجتماعی و فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار به دلیل آسیب پذیری و شرایط اقتصادی نامطلوب تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: از این رو به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار در جلسه ای که با مسئولان کمیته امداد داشته ایم، مقرر شد هیچ یک از این زنان در نوبت پاسخگویی و پذیرش قرار نگیرند.

محمودی ادامه داد: درواقع همه افرادی که خود را به این سازمان معرفی می کنند پس از انجام تحقیقات و پذیرش، از تسهیلات دولتی مانند اعطای سبد کالا و آموزش طرح های کارآفرینی، اشتغال و ... برخوردار خواهند شد.

عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: اگرچه در این گونه حمایت ها به دلیل محدودیت خدمات دهی  و اوضاع نامطلوب اقتصادی رضایت صد در صدی وجود ندارد اما می توان گفت که دولت در این خصوص سعی در حداقل حمایت ها را از این قشر داشته و روند تحت پوشش قرار دادن زنان به طور مستمر انجام می شود.

محمودی در پایان مصاحبه به برنا گفت: این در حالی است که فرد نیازمند خود نیز خواهان تحت حمایت قرار گرفتن باشد و خود را به کمیته امداد معرفی کند چرا که چندی پیش خانمی با بنده تماس گرفت و از شرایط سخت اقتصادی خود گلایه مند بود. وقتی او دلیل ممانعت از مراجعه به کمیته را پرسیدم پاسخش این بود که نمی خواهم در تحقیقات محلی همسایه ها از این موضوع باخبر شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز