تندگویان :

وقت آن است که از توانایی جوانان پرانرژی استان های غربی کشور بهره بگیریم

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۶:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۴۱۰
وقت آن است که از  توانایی جوانان پرانرژی استان های غربی کشور بهره بگیریم
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نوشت : وقت آنست که با بهره گیرى از جوانان پرانرژى و تواناى استانهاى غرب کشورمان، تفکر نادرست محرومیت و کم برخوردارى این استانها را تغییر دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمد مهدی تندگویان -معاون وزیر ورزش در امور جوانان - امروز در پست اینستاگرامی خود  ضمن بیان اینکه در روزهاى اخیر میهمان استان هاى پر غرور #کردستان و #آذربایجان_غربى بوده ایم. استانهایى که برترین سرمایه هاى انسانى این کشور را در خود جاى داده اند. استانهایى که زادگاه پاکترین و غیورترین #جوانان کشورمان هستند نوشت : وقت آنست که با بهره گیرى از جوانان پرانرژى و تواناى استانهاى غرب کشورمان، تفکر نادرست محرومیت و کم برخوردارى این استانها را تغییر دهیم.

وی تاکید کرد : #دستاوردهاى_جوانان در استان کردستان در مواردى نظیر بهره ورى از خانه هاى جوان و موفقیت استان آذربایجان غربى در زمینه توسعه کمى و کیفى سازمان هاى مردم و ایده هاى خلاقانه جوانان این استانها آینده اى روشن را براى جوانان این دو استان تضمین میکند.

در طى سفر به این استانها، ملاقات با نماینده محترم ولایت فقیه، حضور در جلسات ستاد ساماندهى استان، ملاقات با سمن هاى فعال استان و افتتاح خانه جوان در برخى شهرها اهدافى بود که محقق گردید.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۱۹_۱۵-۰۶-۴۳

نظر شما