شهردار منطقه در بازدید از خیابان شهید سبحانی مطرح کرد؛

رونق دوباره بازار فرش منطقه ۱۰

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۵:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۷۳۱
رونق دوباره بازار فرش منطقه ۱۰
شهردار منطقه 10 در راستای حمایت از کالای ایرانی و فراهم سازی بستر توسعه اقتصادی و فضای کسب و کار منطقه ضمن بازدید از بازار فرش خیابان شهید سبحانی از رونق دوباره این محور خبر داد.

به گزارش برنا، سهیلا صادق زاده با همراهی جمعی از معاونین و مدیران در راستای رفع مشکلات موجود و ساماندهی اصناف بازار فرش فروشان، از خیابان شهید سبحانی بازدید کرد و ضمن گفت و گو با کسبه این محور به بررسی درخواست ها و مشکلات آنان پرداخت.

وی در ادامه این برنامه در نشست با فعالین کسب و کار خیابان سبحانی پیرامون مشکلات متصدیان این واحدهای صنفی در مجتمع شهید حبیب غنی پور به گفت و گو پرداخت.

صادق زاده با اشاره به ضرورت توسعه و رونق کسب و کار در منطقه گفت: استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای شکوفایی اقتصادی و افزایش بهره وری منطقه در راستای حمایت از کالای ایرانی با مشارکت اقشار مختلف شهروندان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه بر انجام مطالعات و اهتمام برای مناسب سازی و بهسازی این مسیر در راستای افزایش دسترسی ها برای جذب مشتریان با مشارکت اصناف این محور تاکید کرد و گفت: بورس فرش خیابان شهید سبحانی یکی از محورهای اقتصادی منطقه 10 است که رونق دوباره آن مستلزم رفع چالش ها موجود با راهکارهای عملی می باشد.

 

نظر شما