رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در گفت و گو با برنا:

شریعتمداری تنها گزینه شایسته برای وزارت کار است / نگاه تخصصی به حوزه کارگری دارد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۵:۵۸:۱۹
کد خبر: ۷۶۷۳۶۰
شریعتمداری تنها گزینه شایسته برای وزارت کار  است /  نگاه تخصصی به حوزه کارگری دارد
صادقی گفت : نگاه شریعتمداری به حوزه کارگری تخصصی است ، یعنی به کارگر نگاه ابزاری ندارد تامین معاش و امنیت شغلی را حق کارگر می داند که این نگاه ما را امیدوار می کند.

حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، اظهار داشت: اعتقاد داریم که تنها گزینه شایسته برای تصدی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری است چرا که محاسنات وی اثبات شده و ریشه در حوزه صنعت و تولید و خدمات بازرگانی که به نوعی درگیر با مسائل کارگری است، دارد.

وی تصریح کرد:  محمد شریعتمداری  با شناخت خوبی که از حوزه کارگری دارد قطعا می تواند نتایج مثبتی را در حوزه وزارت کار، تعاون و رفاه و تامین اجتماعی ایجاد کند چرا که نگاه وی به حوزه کارگری تخصصی است ، یعنی به کارگر نگاه ابزاری ندارد تامین معاش و امنیت شغلی را حق کارگر می داند که این نگاه ما را امیدوار می کند.

صادقی ادامه داد: در حوزه تامین اجتماعی  شریعتمداری را بسیار موفق می بینم ،در زمره وزرای داری اعتبار دولت است که می تواند مطالبات تامین اجتماعی را از دولت محقق کند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پایان گفت: نوع نگاه وی  به حوزه تامین اجتماعی نگاه مطالبه گرانه و سرویس دهی است چرا که تامین اجتماعی امروز به یک مدیر در حوزه وزارت کار، تعاون و تامین اجتماعی نیاز دارد نه یک تئوری پرداز، که ما این پتانسیل را درشریعتمداری می بینیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه