تندگویان در گفتگو با برنا مطرح کرد؛

حمایت ویژه بانک ها برای کارآفرینی جوانان

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۰:۱۵
کد خبر: ۷۶۷۵۹۰
حمایت ویژه بانک ها برای کارآفرینی جوانان
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت از جوانان در چند بخش خلاصه می شود که سرمایه گذاری و حمایت از نخبگان علمی و پژوهشی خاص بر عهده معاونت ریاست جمهوری و وزارت صنعت است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا، محمد مهدی تندگویان، معاون وزیر وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت:  ما در حوزه نخبگان اجتماعی و تشکل های مردم نهاد فعالیت می کنیم و با حمایت های اعتباری، تاییدی، هماهنگی بین نهاد ها، ستاد ساماندهی ملی، استان ها و ... سعی در همراهی با جوانان داریم.

تندگویان ادامه داد: در حوزه اعتباری از طریق 2 صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت اعطای وام هایی را درسراسر کشور برای متقاضیان مشمول، در نظر گرفته ایم که در حال حاضر این طرح اجرایی شده است.

این مقام مسئول افزود: در بانک رسالت کمی پیشرفته تر و کاملا عملیاتی اقدام کرده ایم. تاکنون این وام به کشاورزان، دامپروران، پوشاک، تولیدکنندگان محلی و بومی و صنایع دستی  14 استان پرداخته شد. به این صورت که خود بانک عهده دار پرداخت وام، خرید تولیدات و تحویل محصولات به وام گیرنده است.

وی بیان داشت: افراد به میزان وامی که درخواست می کنند دام و علوفه تحویل می گیرند و خریدار محصولات نیز خود بانک است.در بانک کار آفرین امید سقف وام پرداختی 100 میلیون تومان است که اگر در سال جاری بتوانیم در هر دو صندوق موفق عمل کرده و سرمایه جذب کنیم، از محل صندوق 100 میلیارد تومان در کل کشورهزینه کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز