دبیر پویش ملی آری به تولید ملی:

حضور شریعتمداری در وزارت کار اتفاقات بزرگی را رقم خواهد زد

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۶:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۸۷۰
حضور شریعتمداری  در وزارت کار اتفاقات بزرگی  را رقم خواهد زد
دبیر پویش ملی آری به تولید ملی گفت: حضور شریعتمداری به عنوان وزیر رفاه به وزارت کار می تواند باعث ورود مدیران جوان به این وزارتخانه شود.

مصطفی حسنی در گفت وگو با خبرنگار برنا درباره انتخاب شریعتمداری به عنوان وزیر کار از سوی رئیس جمهور گفت: به زعم کارشناسان شریعتمداری اساسا به عنوان گزینه ای که می تواند در کنار قشر کارگر قرار گیرد مطرح است.

وی با اشاره به اینکه در کشور گردش مدیریت یا مدیریت تغییر در حال رخ دادن است، ادامه داد: شریعتمداری طی یکسال گذشته در وزارت صمت حمایتی جدی از حوزه جوانان انجام داد و با به کار گماردن جوانان نفسی تازه را به سیستم مدیریت کشور تزریق کرد.

دبیر پویش ملی آری به تولید ملی اظهار کرد: با توجه به اینکه انگیزه و انرژی می تواند سرمایه مهمی باشد، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با چنین نگاهی پلی بود برای ورود جوانان به این وزارتخانه.

حسنی با تاکید براینکه حضور شریعتمداری به عنوان وزیر رفاه به وزارت کار می تواند باعث ورود مدیران جوان به این وزارتخانه شود، خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته با توجه به اینکه هر یکماه آهنگ تفکیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت از سوی دولت و مجلس شنیده می شد، تمرکز جدی نمی توانست در وزارتخانه صورت گیرد اما نسبت به تمامی مدیران یا وزرایی که چند سال کار کرده اند طی یکسال توانست عملکرد مثبتی نسبت به حضور جوانان داشته باشد.

وی عنوان کرد: این روزها کشور ما نیاز به گلادیاتورهای کت و شلوار پوشی دارد که آماده جنگ اقتصادی بوده و در عرصه مدیریت کشور حضور موثری داشته باشند و حضور شریعتمداری در وزارت کار باعث رقم خوردن اتفاقات بزرگ و بهتری در این وزارتخانه خواهد شد.  

 

نظر شما