معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با برنا خبر داد؛

بررسی عملکرد گذشته و اهداف آینده مجمع جوانان کشورهای اسلامی در روز اول کنفرانس

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۶۷۸۹۲
بررسی عملکرد گذشته و اهداف آینده  مجمع جوانان کشورهای اسلامی در روز اول کنفرانس
جلسات روز اول مجمع جوانان کشورهای اسلامی امروز در دو نوبت به میزبانی ترکیه برگزار شد.

محمد مهدی تندگویان ، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص آنچه در این جلسات مطرح و مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت به خبرنگار اجتماعی برنا گفت :جلسات در دو نوبت برگزار شد. در نوبت اول، بحث برگزاری انتخاب دبیر بعدی مجمع مطرح شد و اینکه   آیا ابتدای کنفرانس انتخابات صورت بگیرد یا به روز آخر موکول شود که تقریبا تمام کشورها برای روز آخر موافقت کردند.

وی بیان کرد: در جلسه نوبت  دوم، سفیر الشاد اسکندروف -رئیس مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی-گزارش عملکرد و  اقدامات مجمع تا به امروز اعلام کرد و در ادامه تمام کشورها وقت گرفتند تا اگر  موضوعاتی  مدنظر دارند بیان کنند .

تندگویان گفت:  در این جلسه  اعلام کردیم که ایران آمادگی کامل دارد   مراسم ها و برنامه هایی دیگر مجمع را  همچون برگزاری  کنفرانس گذشته در شیراز برگزار کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص محتوای  برنامه های بخش دوم جلسات امروز چنین توضیح داد: در این بخش ، برنامه های عملیاتی آینده دبیرخانه مجمع بیان شد تا  اگر کشوری نظریه خاصی دارد اعلام  کند .  جلسه های بعدظهر اولین روز  این کنفرانس  در سطح کارشناسی بود و   کارشناسان جمهوری اسلامی نیز در این مراسم حضور یافته و مباحث خود را مطرح کردند.

نظر شما