مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با برنا:

گردشگری می‌تواند راه پیوند میان جوانان جهان اسلام باشد/ جوانان را پیشگام صلح در منطقه قرار دهیم

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۰:۰۲
کد خبر: ۷۶۸۱۶۹
گردشگری می‌تواند راه پیوند میان جوانان جهان اسلام باشد/ جوانان را پیشگام صلح در منطقه قرار دهیم
محدث گفت : جوانان ما با مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه در حوزه های مختلف قادر هستند با کاهش آسیب های اجتماعی موجب افزایش میل جوانان منطقه به سمت صلح منطقه ای باشند و قابلیت نهادینه سازی این گفتگو را در سراسر جهان دارند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مجمع جوانان کشورهای اسلامی از روز گذشته در شهر استانبول کشور ترکیه کار خود را آغاز کرد.

امید محدث - مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در خصوص اهداف هیئت ایرانی در این کنفرانس به خبرنگار برنا گفت :  هدف اصلی ما معرفی و توسعه گردشگری جوانان در منطقه است. 

وی با گفتن از اینکه با توجه به حساسیت هایی که در منطقه وجود دارد بهترین حوزه ای که میتواند راه  ارتباطاتی موثری باشد   وانتقال فرهنگی را شکل بدهد حوزه گردشگری است گفت : با توجه به تاسیس سازمان های مردم نهاد و تلاش برای ایجاد دبیر خانه این سازمان  در کشور پیشنهاد ما این است که این سازمان کار خود را با جوانان جهان اسلام آغاز بکند.

محدث با تاکید بر اینکه مسئله صلح در منطقه ،دغدغه مشترک میان جوانان کشورهای اسلامی است گفت:   هیات ایرانی ، در این دوره برگزاری کنفرانس، تاکید بسزایی بر مسئولیت پذیری بیشتر نسبت به مسائل صلح در منطقه داشته و  اینکه  جوانان را پیشگام  صلح منطقه ای قرار بدهیم.

وی در پایان گفت: تاریخ و مذهب مشترک میان کشورهای اسلامی موجب مسئولیت پذیری سازمانها در قبال صلح و نهادینه کردن آن در منطقه می شود . جوانان ما  با مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه در حوزه های مختلف قادر هستند  با  کاهش آسیب های اجتماعی موجب افزایش میل جوانان منطقه به سمت صلح منطقه ای باشند و  قابلیت نهادینه سازی این گفتگو را در سراسر جهان  دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز