دستگیری عاملین جنایت منطقه نامجو در کمتر از ۴۸ ساعت

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۸۴۸۷
دستگیری عاملین جنایت منطقه نامجو در کمتر از ۴۸ ساعت
سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری دو متهم پرونده جنایت در منطقه نامجو خبر داد که طی آن دو خانم ۴۰ و ۲۵ ساله در داخل یک واحد مسکونی در خیابان شاه مرادی به قتل رسیده بودند ، خبر داد ‌ .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  سرهنگ گودرزی در توضیح این خبر عنوان داشت : ساعت ۱۲ ،۳۰ مهرماه سال جاری وقوع دو فقره جنایت در یک خانه مسکونی به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد ‌ .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و با انجام اقدامات ویژه پلیسی ، دو متهم پرونده بنام های حمید و محمود ( هر دو نفر ۳۰ ساله ) در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی شده و اقدامات جهت دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

با توجه به متواری شدن متهمین از شهر تهران ، اقدامات جهت دستگیری آنها کماکان ادامه داشت تا نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که این دو نفر در شهرستان ارومیه به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان دستگیر شدند ‌ . بلافاصله موضوع با پلیس آگاهی شهرستان ارومیه هماهنگ شد و برابر روال قانونی متهمین جهت انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند تا پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از آنها آغاز شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز