بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند اجرای طرح های جنوب پایتخت

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۶۸۸۶۹
بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از روند اجرای طرح های جنوب پایتخت
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه بازدیدهای دوره ای از طرح های نیمه تمام عمرانی، به جنوب و جنوب شرق پایتخت رفت تا از روند تکمیل پروژه های احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم(سه راه باقرشهر)، بزرگراه شهید نجفی رستگار(دولت آباد) و تقاطع غیرهمسطح ثامن(ع) بازدید کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در بازدید مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و تقاطع غیرهمسطح ثامن که به اتفاق مهندس وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 انجام شد، ضمن بررسی فرآیند تامین منابع مالی لازم جهت رفع معارضات باقی مانده ملکی، روند تکمیل و آماده سازی پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا(ع) پایش شد.

پل دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا(ع) که پیش از سایر بخش های تقاطع غیرهمسطح ثامن در آستانه بهره برداری قرار گرفته است، یک پل 100 متری با عرض 8 متر بوده و به منظور فراهم ساختن امکان بهره برداری از آن، 1700 متر از طول مسیرهای کندرو و تندروی بزرگراه امام رضا(ع) با اجرای اقداماتی از قبیل تعریض معبر و جابجایی رفیوژ میانی، بهسازی شده است.

مهندس معزی در ادامه این بازدید میدانی، روند تکمیل پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم موسوم به تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر را مورد ارزیابی قرار داد و از دست اندرکاران طرح خواست ضمن تسریع عملیات اجرایی این پل سواره رو، تمهیدات لازم برای احداث مسیر زیرگذر تقاطع نیز به سرعت در دستورکار قرار گیرد.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز