سردار رحیمی بیان کرد:

واکنش پلیس به فیلم منتشر شده از گشت ارشاد در سوهانک/ پلیس کوتاه نخواهد آمد

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۳:۳۸
کد خبر: ۷۷۰۳۴۷
واکنش پلیس به فیلم منتشر شده از گشت ارشاد در سوهانک/  پلیس کوتاه نخواهد آمد
در این فیلم یک دختر خانم جلوی ماشین پلیس می‌آید اما به محض حرکت وی، راننده ما بر روی ترمز زده و می‌ایستد؛ که بخشی از این فیلم منتشر نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص انتشار فیلمی مبنی بر برخورد گشت ارشاد با دختری در سوهانک واکنش نشان داد و گفت: پلیس در مسیر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، کوتاه نخواهد آمد.

 
طرح رعد 17 پلیس پیشگیری پایتخت در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ رقم خورد.
 
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد 17 در جمع خبرنگاران  در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران گشت ارشاد با دختری در سوهانک تهران اظهار داشت: حضور پلیس در سوهانک بنا به درخواست مکرر و فراوان مردم آن منطقه بوده چرا که در آنجا یک مرکز دانشگاهی ایجاد شده است.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص فیلم منتشر شده تصریح کرد: در این فیلم یک دختر خانم جلوی ماشین پلیس می‌آید اما به محض حرکت وی، راننده ما بر روی ترمز زده و می‌ایستد؛ که بخشی از این فیلم منتشر نشده است.
 
وی اعلام کرد: اگر افرادی بخواهند با جوسازی ما را از مسیر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی دور کنند باید بگویم که پلیس کوتاه نخواهد آمد.
 
عالی‌ترین مقام پایتخت گفت:‌ یکی از وظایف پلیس برخورد با کسانی است که امنیت اخلاقی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و ما در این مسیر محکم گام برخواهیم داشت.

 

نظر شما