در گفتگو با برنا مطرح شد ؛

سردار مهماندار : ایجاد محدودیت های لازم در مسیرهای راهپیمایی اربعین / برخی معابر پس از نماز مغرب و عشاء بازگشایی می شوند

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۲۰:۲۲
کد خبر: ۷۷۰۵۵۰
سردار مهماندار : ایجاد محدودیت های لازم در مسیرهای راهپیمایی اربعین /  برخی معابر پس از نماز مغرب و عشاء بازگشایی می شوند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از 6 صبح امروز، محدودیت های لازم در مسیر راهپیمایی آغاز و برخی معابر تا پایان نماز مغرب و عشاء بازگشایی خواهد داشت.

سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن عرض تسلیت روز اربعین حسینی اظهار داشت: از ساعت 6 صبح امروز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران  محدودیت های لازم را در مسیرهای راهپیمایی اعمال کرده است.

وی تصریح کرد: همه معابری که منتهی به مسیرهای راهپیمایی می شوند بسته شده  و همکاران اجازه عبور و تردد موتورسیکلت و خودرو را نمی دهند.

مهماندار ادامه داد: با استقبال بی نظیر مردم و افزایش جمعیت به نسبت سال گذشته، نقاطی را که سال گذشته محدودیت اعمال نشده بود از جمله مسیر شماره 2 - میدان جمهوری، بزرگراه نواب و بعثت را نیز برای کنترل و تامین ایمنی خیل عظیم جمعیت محدود کرده ایم.

وی بیان داشت: طبیعی است این محدودیت ها تا پایان ظهر ادامه خواهد داشت اما پیش بینی می شود که این محدودیت ها در خیابان های اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا نماز مغرب و عشاء ادامه پیدا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همکاران ما تا کاهش تردد شهروندان در جایگاه ها مستقرند و بعد از آن کار بازگشایی معابر و رفع محدودیت ها انجام می شود.

مهماندار در پایان به خبرنگار برنا گفت: توصیه می کنم برای حضور در این راهپیمایی پر شور، شهروندان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که پیش بینی ها لازم توسط شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی در اطراف حرم انجام شده و ون ها، تاکسی ها و اتوبوس ها برای جابجایی مسافران  مستقر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز