واکنش آموزش وپرورش شهرستان جم به تنبیه دانش آموزان با کابل در مدرسه

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۴۱:۵۶
کد خبر: ۷۷۱۳۵۹
واکنش آموزش وپرورش شهرستان جم به تنبیه دانش آموزان با کابل در مدرسه
نیکخواه گفت : بارها در جلسات، به صورت شفاهی و همچنین طی بخشنامه های مختلف این موضوع به اطلاع همکاران محترم فرهنگی رسانده شده است که تنبیه بدنی خط قرمز آموزش وپرورش محسوب می شود و در صورت بروز چنین اتفاقاتی با افراد خاطی وفق مقررات انضباطی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا؛ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم نسبت به خبر منتشر شده در خصوص تنبیه دانش آموزان مدرسه بهرباغ با کابل  واکنش  نشان داد.

 نیکخواه گفت :در پی انتشار مطلبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در شهرستان جم،  بررسی این موضوع در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.در بررسی های به عمل آمده، دانش آموز مذکور شناسایی شده، مدیر آموزش و پرورش،  اعضای انجمن اولیا ومربیان،  مدیر آموزشگاه و معلم نامبرده در منزل والدین دانش آموز حضور یافتند و از وی دلجویی کردند.

 مدیریت آموزش و پرورش جم با ابراز تاسف از اتفاق به وجود آمده اعلام می دارد: با بررسی های انجام شده، این دانش آموز با خط کش توسط معلم تنبیه شده است و با وجود این که اولیای دانش آموز هیچ گونه شکایتی در این زمینه ندارند پرونده معلم خاطی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

خلیل نیکخواه مدیر آموزش وپرورش جم با تاکید بر  موضوع ممنوعیت تنبیه بدنی دانش آموزان، گفت : بارها در جلسات، به صورت شفاهی و همچنین طی بخشنامه های مختلف این موضوع به اطلاع همکاران محترم فرهنگی رسانده شده است که تنبیه بدنی خط قرمز آموزش وپرورش محسوب می شود و در صورت بروز چنین اتفاقاتی با افراد خاطی وفق مقررات انضباطی برخورد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز