حسن طالبی در گفت و گو با برنا :

پخش فوتبال در مدارس بها دادن به خواسته دانش آموزان/ ایجاد شور بیشتر برای یادگیری

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۶:۵۴:۳۰
کد خبر: ۷۷۱۹۶۴
پخش فوتبال در مدارس بها دادن به خواسته دانش آموزان/ ایجاد شور بیشتر برای یادگیری
یک بازنشسته آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پخش فوتبال امروز صبح در مدارس کشور اقدامی به جا و مناسب بود، گفت: این اتفاق باعث شد هم به خواسته دانش آموزان بها داده شود و هم آنها با تمرکز از ساعات بعدی درس خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، صبح امروز مسابقه پرسپولیس و ژاپن در مدارس کشور پخش شد و دانش آموزان در کنار یکدیگر و مسئولان آموزشی خود به تماشای این دیدار نشستند، بر اساس اخبار رسیده شادی و نشاط دانش آموزان از این واقعه وصف ناشدنی بود ،موضوعی که باعث شد دانش آموزان در کنار تجربه یک روز بانشاط در کنار یکدیگر و مباحثه و تحلیل بازی با یکدیگر و مسئولان مدارس، با احساس بهتری به مباحث درسی بپردازند و یک روز درسی با حس و حال متفاوت را تجربه کنند.

حسن طالبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در این باره گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان به شدت به مسابقات فوتبال علاقه مند هستند، اگر زمان پخش این مسابقات سرکلاس درس هم باشند 90 درصد ذهن آنها متوجه مسابقه است، یا به طریقی سعی می کنند درباره مسابقه کسب خبر کنند و از طریق گوشی های موبایل و ... از نتیجه بازی آگاهی شوند.

وی با بیان اینکه در چنین زمان هایی دانش آموزان نمی توانند از زمان آموزش بهره برداری کنند، ادامه داد: وقتی در این مسابقات در مدارس پخش شود، هم به خواسته آنها بها داده شده و هم  از مسابقات لذت برده اند و هم در ساعات بعدی از کلاس و درس استفاده می کنند.

این بازنشسته آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهتر است برنامه هایی از این دست که تقریبا جنبه ملی می یابد در مدارس پخش شود و محدودیت در این زمینه نداشته باشند تا دانش آموزان در چنین شرایطی بتوانند بهتر از ساعات آموزشی بهره ببرند.  

 

نظر شما