مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارش می‌دهد:

آخرین وضعیت ترافیک معابر شهر تهران

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۸:۰۶
کد خبر: ۷۷۲۹۷۰
آخرین وضعیت ترافیک معابر شهر تهران
رئیس مرکز کنترل ترافیک گفت: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی‌ساز، محور غرب به شرق آزادراه تهران-کرج از پل شرقی، محورغرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... ازجناح، محور غرب به شرق بزرگراه همت ازکبیری و محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی(ع) با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

به گزارش برنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیک معابر شهر تهران در روز جاری گفت: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی‌ساز، محور غرب به شرق آزادراه تهران-کرج از پل شرقی، محورغرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... ازجناح، محور غرب به شرق بزرگراه همت ازکبیری و محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی(ع) با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

رازقی در ادامه اظهار داشت: محورشرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد تا کامرانیه، محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) ازسازمان آب، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از 9 دی، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از گلشن‌دوست، محور شرق به غرب بزرگراه رسالت از منصوری، محور جنوب به شمال بزرگراه بسیج از باقری و مسیر غرب به شرق خیابان آزادی تا شهیدان دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز