سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

تشکیل مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۹:۰۸
کد خبر: ۷۷۳۵۱۰
تشکیل مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تشکیل مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه معاونان آموزش متوسطه مناطق بیست‌ویک‌گانه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و تلاش‌های محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه در کلاس درس موجب پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دانش آموزان می‌شود و انتظار می‌رود با تهیه کردن امکانات و تجهیزات، این امر بیش از پیش انجام شود.

عمادی، مهارت محوری و کیفیت بخشی را از موارد ضروری در حوزه آموزش دانست و افزود: توجه به بالا بردن سطح کیفیت آموزش و مهارت‌ورزی  باید با سرعت و توان هرچه بیشتری در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شود.

وی تصریح کرد: برای بالا بردن کیفیت آموزشی، باید با دانش‌افزایی و به‌روز شدن، زمینه را فراهم آوریم و این امر با تحقیق و پژوهش میسر می‌شود و در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت دهیم.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر توجه ویژه به پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، گفت: پژوهش‌سراها در دل آموزش قرار دارند و باید با فراهم کردن شرایط مناسب، زمینه پرداختن دانش‌آموزان به تحقیق و پژوهش را ایجاد کنیم.

 

نظر شما