نماینده مردم سرپل ذهاب:

برخی از زلزله زدگان همچنان در چادر و کپر زندگی می کنند/ بنیاد مسکن پاسخگو باشد

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۷۳۵۵۳
برخی از زلزله زدگان همچنان در چادر و کپر زندگی می کنند/ بنیاد مسکن پاسخگو باشد
نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی،روند بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را پس از گذشت یک سال از وقوع زلزله، تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، فرهاد تجری، در تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت:حدود یکسال از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گذشته و با توجه به حضور و پیگیری های مقام معظم رهبری و روسای قوا و کمک های مردمی در بخشی از مناطق زلزله زده،  خدمات خوبی ارائه شد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:مشکلاتی در ماه های گذشته در روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه  به دلیل گرانی مصالح ساختمانی و مسائل دیگر ایجاد شده و برخی از پیمانکاران کار بازسازی را رها کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود:بنیاد مسکن پیمانکارانی را برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه معرفی کرد و ضمانت های لازم برای انجام کار از پیمانکاران اخذ نکرد و پروژه ها رها شده و مردم سرگردان هستند.

تجری تصریح کرد:باید بنیاد مسکن پاسخگوی وضعیت نامناسب در روند بازسازی مناطق زلزله زده باشد اما متاسفانه بنیاد مسکن حتی اقدام به گفتار درمانی نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود:با توجه به اینکه بنیاد مسکن اعتبارات دولتی مربوط به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را اخذ کرده و عمدتا پیمانکاران را به مردم معرفی کرده است بنابراین باید پاسخگو باشد و امور را ساماندهی کند.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:با توجه به بازدید میدانی که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه  در مدت اخیر انجام شد همچنان برخی از زلزله زدگان در هوای سرد مجبور به زندگی در چادر و کپر هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز