معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

راه اندازی شبکه ملی گردشگری جوانان، اولین دستاورد ایران در اجلاس جوانان اسلام/ حاضریم شبکه گردشگری را به استان‌ها واگذار کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۴:۲۲
کد خبر: ۷۷۴۴۳۰
راه اندازی شبکه ملی گردشگری جوانان، اولین دستاورد ایران در اجلاس جوانان اسلام/ حاضریم شبکه گردشگری را به استان‌ها واگذار کنیم
تندگویان گفت: ما حاضریم شبکه گردشگری را به استان ها واگذار کنیم تا بتوانیم با استفاده از تور لیدرهای توانمندمان، این بخش را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا ؛محمد مهدی تندگویان-معاون وزیر ورزش و جوانان - در هفتاد و یکمین نشست ستاد ملی ساماندهی جوانان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در اجلاس باکو و  در فروردین ماه امسال ؛رایزنی های زیادی برای اجلاس بعدی در ترکیه انجام دادیم تا بتوانیم جایگاه مشخصی را کسب کنیم. چند درخواست به  مجمع عمومی جوانان اسلام ارائه کردیم که خوشبختانه تمامی آنها انجام شد و با رای حاصله، دستاوردهای خوبی را کسب کرده ایم.

وی  افزود: امسال بعد از 2 سال ریاست خود مجمع باید تغییر می کرد که در اجلاس استانبول این انتخابات انجام و دبیری به کشور ترکیه واگذار شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اکنون  4 نائب رئیس در مجمع جوانان اسلام  داریم ،خوشبختانه در حوزه بین الملل شرکت کرده و توانستیم 41 رای را به خود اختصاص دهیم. اکنون نائب رئیسی حوزه بین الملل به ایران تعلق گرفته است.

این مقام مسئول افزود: مجمع عمومی جوانان اسلام دولتی نیست و کاندیدا باید حتما غیردولتی باشند، مجمع یک هیئت رئیسه 5 نفره دارد که درخواست کرده ایم یکی از کرسی های به جمهوری اسلامی ایران تعلق گیرد و خوشبختانه این درخواست پذیرفته شد و ما رای آوردیم.

تندگویان بیان داشت: کمیته ای تحت عنوان راهبردی اسناد جوانان کشورهای اسلامی شکل گرفت که اسناد آن در اجلاس بعدی با حضور وزرا بررسی خواهند شد.

وی افزود: اولین دستاورد ما در این اجلاس راه اندازی شبکه ملی گردشگری جوانان اسلام بود که در حال حاضر از 5 ماه گذشته تاکنون این شبکه فعال است.

معاون وزیر ورزش و جوانان  اعلام کرد: ما درخواست کردیم که ایران در این حوزه مرکز دفتر گردشگری جوانان کشورهای اسلامی باشد و قرار شد طرحمان را در فرصت 2 ماهه تحویل هیئت رئیسه دهیم.

تندگویان افزود: هئیت رئیسه جدید این طرح را پذیرفت و منتظر جلسات بعدی و ارائه طرحمان هستیم امیدواریم بتوانیم با تحقق این امر، ارز آوری کشور را احیا و جوانان تمام کشورهای اسلامی را در بخش گردشگری علمی، پژوهشی، تاریخی و تفریحی در کشور خودمان مدیریت کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما حاضریم شبکه گردشگری را به استان ها واگذار کنیم تا بتوانیم با استفاده از تور لیدرهای توانمندمان، این بخش را تقویت کنیم.

تندگویان با اشاره به عملکرد استان اردبیل که در این جلسه با حضور استاندار این شهر مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در گزارشات نهایی از این استان، با توجه به پتانسیل خیلی خوب این شهر اما، دستاوردهای آن در حوزه ستاد ساماندهی جوانان مطلوب نیست.

وی ادامه داد: درخواست ما این است که مطابق با مصوبه و ابلاغ ستاد ملی جوانان، استاندار محترم و خود جوانان در جلسات شرکت کنند تا حضور جوانان کم رنگ به نظر نرسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز