سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با برنا :

وضعیت آلاچیق نشینان شهرری در مجلس بررسی می شود/ نیازمندان به فرمانداری و کمیته امداد مراجعه کنند

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۷۴۹۰۲
وضعیت آلاچیق نشینان شهرری در مجلس بررسی می شود/ نیازمندان به فرمانداری و کمیته امداد مراجعه کنند
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: واضح است که با توجه به گرانی مسکن و افزایش اجاره بها و کالاهای اساسی، اینگونه اتفاقات برای هموطنانمان رخ بدهد.بعد از بررسی های لازم ، کمیسیون اجتماعی از محل این بوستان بازدید خواهد کرد و هر چه زودتر تلاش می شود که این افراد از وضعیت فعلی نجات پیدا کنند.

در پی انتشار گزارش گروه اجتماعی برنا از وضعیت 9 خانواده  آلاچیق نشین در شهرری که به دلیل ضعف مالی توان اجاره خانه نداشتند سخنگوی کمیسیون اجتماعی اینگونه واکنش نشان داد.

زهرا ساعی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، با اشاره به وضعیت آلاچیق نشینان بوستان زائر منطقه شهرری  اظهار داشت: بخش اعظم ساماندهی این افراد بر عهده   شهرداری ها است  اما ،با بررسی وضعیت این افراد باید دید که آیا آنها به دلیل شرایط زندگی سخت و گرانی ها بی خانمان شده اند یا خیر و در برابر میزان نیازمندی آنها برایشان شرایط مناسب ایجاد کرد .

وی تصریح کرد: برای رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت آلاچیق نشینان، باید این افراد به فرمانداری و کمیته امداد مراجعه کنند تا با پیگیری موضوع و با توجه به ورود به فصل سرما، فکری به حال اسکانشان شود.

سخنگوی مجلس شورای اسلامی افزود: واضح است که با توجه به گرانی مسکن و افزایش اجاره بها و کالاهای اساسی، اینگونه اتفاقات  برای هموطنانمان رخ بدهد.بعد از بررسی های لازم ، کمیسیون اجتماعی از محل این بوستان  بازدید خواهد کرد و هر چه زودتر تلاش می شود که این افراد از وضعیت فعلی نجات پیدا کنند.  به شخصه موضوع اسکان مناسب این 9 خانواده را در مجلس مطرح و پیگیر خواهم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز