پیشرفت پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن از مرز ۸۵ درصد فراتر رفت

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۴:۰۶
کد خبر: ۷۷۵۳۰۶
پیشرفت پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن از مرز ۸۵ درصد فراتر رفت
: با بهره برداری از دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه امام رضا(ع)، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن(ع) از مرز 85 درصد فراتر رفت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مهندس احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: تلاش برای تکمیل پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن(ع) روی تکمیل مسیر کندروی شمالی بزرگراه امام رضا(ع) متمرکز شده است.

وی با بیان آنکه 1700 متر از طول مسیر کندروی شمالی بزرگراه امام رضا(ع) در بخش غربی پل دوربرگردان غرب به غرب می بایست مورد اجرای اقداماتی همچون اصلاح هندسی، تعریض و اصلاح تراز ارتفاعی قرار گیرد، از آغاز عملیات خاکریزی در بخش هایی از این مسیر خبر داد.

به گفته مهندس نوش آبادی، بخش عمده اقدامات سازه ای در مورد پل های 6 گانه تقاطع غیرهمسطح ثامن به اتمام رسیده است و تکمیل این مستحدثات، مستلزم رفع معارضات ملکی به ویژه املاک درشت دانه موجود در ضلع جنوب بزرگراه امام رضا(ع) است.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح ثامن شامل 5 پل روگذر و یک مسیر زیرگذر در تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) با بزرگراه شهید نجفی رستگار است که غیر از پل طراحی شده در امتداد مسیر شرق به جنوب، عملیات سازه ای سایر پل های این تقاطع تکمیل شده اما احداث شیبراهه ها و مسیرهای دسترسی نیازمند رفع معارضات ملکی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز