در حاشیه اجرای هجدهمین طرح رعد مطرح شد ؛

سردار رحیمی: هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است/ شهروندان سریعا معاینه فنی خود را اخذ کنند

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۱:۰۸
کد خبر: ۷۷۵۴۸۳
سردار رحیمی: هرگونه خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است/ شهروندان سریعا معاینه فنی خود را اخذ کنند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری 130 نفر از دلالان ارز طی چهار روز اخیر، گفت:‌ خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در حاشیه اجرای هجدهمین طرح رعد در این باره اظهار کرد: طی چند روز اخیر در چهار مرحله 130 نفر از دلالان ارز را دستگیر کردیم و تقریبا همگی به زندان اعزام شدند.

وی تاکید کرد:‌ بانک مرکزی بنرهایی را در نقاطی از تهران از جمله بازار، چهارراه استانبول و منوچهری نصب و در آن تاکید کرد که هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان‌ها ممنوع است. باز هم اعلام می‌کنیم که خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دستگیری‌های اخیر در حوزه ارز تثبیت خوبی برای بازار ارز ایجاد کرده است، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی توسط پلیس در کنار دستگاه قضا با شدت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد : پلیس از صرافی‌های مجاز با تمام قدرت حمایت می‌کند و خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها قابل قبول است. در غیر این صورت برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: یک باند جاعلان اسکناس و سکه اخیرا دستگیر شدند.

وی در پایان  به شهروندان تاکید کرد: که هرچه سریعتر معاینه فنی خود را اخذ کنند چرا که عنقریب اعلام خواهیم کرد که طرح کاهش اجرایی خواهد شد

 

 

نظر شما