بازخورد یک گزارش ؛

آلاچیق نشینان شهر ری سرو سامان می‌گیرند؟/ حضور کمیته امداد در منطقه

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۵:۱۸:۱۳
کد خبر: ۷۷۵۵۰۸
آلاچیق نشینان شهر ری سرو سامان می‌گیرند؟/ حضور کمیته امداد در منطقه
یک روز پس از انتشارگزارش برنا از شرایط حاد زندگی آلاچیق نشینان حوالی حرم شاه عبدالعظیم درپارک زائر، بعدظهر دیروز ، کمیته امداد با عزم جهادی برای اسکان این افراد در محل حاضر شده و تلاش دارد تا 9 خانواده مستقر در پارک را با اعطای وام و مبلغی ودیعه به اماکن امن منتقل کند ولی این خانواده ها هنوز آنجا هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،  از سوی دیگر، انتشار این گزارش با واکنش از سوی مجلسی ها و شهرداری تهران نیز مواجه شد که تمامی آن در راستای کمک رسانی به مشمولان بوده بطوریکه چند تن از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس وعده طرح موضوع در کمیسیون را به خبرنگاران برنا داده اند.

لینک گزارش اولیه : https://www.borna.news/fa/tiny/news-774651

روزگذشته ، خبرنگار برنا  همراه ماموران کمیته امداد که برای بازدید و بررسی موضوع از نزدیک به محل مراجعه کرده بودند  باردیگر در منطقه حاضر شد ،  بی خانمان های ساکن آلاچیق ها ، ابتدا با مشاهده ماموران ، با چشمانی ترسیده ، نگران بودند که دوباره قرار است از پارک هم بیرون شده و آوارگیشان بیشتر شود ولی وقتی متوجه شدند نیروهای کمیته امداد برای یاری و کمک آمده اند ، ترس از چهره هایشان دور شد .

ماموران کمیته امداد حاضر در محل بعد از مشاهده وضعیت زندگی این افراد اعلام کردند که پس از بررسی های لازم تلاش برای اسکان آنها را انجام خواهند داد.

در این میان چیزی که توجه را به خود جلب می کرد پسربچه شیرین زبانی بود که وقتی متوجه شد ماموران کمیته امداد برای اسکان آنها آمده اند و قرار است از آن پارک سرد به مکانی گرم برده شوند ذوق زده از سویی به سوی دیگر می دوید و شادی می کرد . به دور از حواشی، لی لی کنان از حضور ما و مسئولان متعجب و خوشحال بود چرا که به او گفته بودند که قرار است خانه ای گرم و نرم برایشان تهیه کنند

این پسربچه ی 4 ساله در مصاحبه با ما چنان از داشتن خانه ای گرم ذوق زده بود که وقتی از او پرسیدیم چه کسی قرار است به آنها خانه دهد با تمام وجود گفت :" آدم خوبا "

و اما ، امیدواریم با حمایت هر چه سریعتر کمیته امداد و دستگاه های ذیربط، قصه پر غصه این افراد پایانی خوش به همراه داشته باشد.

در ادامه مصاحبه این افراد را خواهید دید:

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز