در آئین اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران:

۱۲۵ مدرسه موفق به دریافت گواهینامه اهتمام از سازمان استاندارد شدند

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۴۸:۱۲
کد خبر: ۷۷۵۶۵۳
۱۲۵ مدرسه موفق به دریافت گواهینامه اهتمام از سازمان استاندارد شدند
معاون آموزش و پرورش:اگرتمامی مدارس کشور به مرحله کیفیت مطلوب آموزشی ارتقا یابند صنایع هم درمسیر پیشرفت قرار خواهندگرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبر گزاری برنا :در آئین اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران» 125 واحد آموزشی موفق به دریافت گواهینامه سازمان ملی استاندارد شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در جلسه  دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران در روز ملی کیفیت باحضور پیروز بخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ، علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی و عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش، در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار شد .

 براساس این گزارش؛ در این جلسه به صورت نمادین به ۱۰مدرسه ممتاز از مجموع  ۱۲۵ واحد آموزشی که موفق به کسب رتبه ممتازکشوری شده بودند، گواهینامه اهتمام اهدا شد.

بر این اساس: طبق ارزیابی‌های سازمان استاندارد ، هرساله واحدهای برتر انتخاب و با اعطای گواهینامه وتندیس جایزه ملی کیفیت  از آنها تجلیل می‌شود، لذا در فرآایند ارزیابی که امسال برای اولین بار در حوزه «کیفیت آموزشی» ۲۷هزار و ۳۶۳ مدرسه دوره متوسطه درسراسرکشور انجام شد، تعداد  ۴۰۷مدرسه موفق به کسب رتبه ممتاز استانی شدند .

در ادامه این فرآیند مدارس منتخب در یک بازه ۳ ماهه، با حضور ۱۰۲  نفر از ارزیابان ملی مورد ارزیابی قرارگرفتند و تعداد  ۱۲۵مدرسه موفق به کسب رتبه ممتازکشوری و دریافت گواهینامه اهتمام شده اند.

شایان ذکر است؛  در جلسه ای که امروز در اتاق بازرگانی تشکیل شد؛ از بین مدارس منتخب سراسر کشور۱۰مدرسه به صورت نمادین مورد تجلیل قرارگرفتند و گواهینامه اهتمام خود را دریافت کردند.

سرپرست معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش در این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم که بزرگترین دستگاه رسمی کشور در فرآیندکیفیت بخشی جایگاه خود را نشان داد و اگرتمامی مدارس کشور  به مرحله کیفیت مطلوب آموزشی ارتقا یابند صنایع هم درمسیر پیشرفت قرار خواهندگرفت.

عبدالرسول عمادی با اشاره به اجرای طرح تعالی مدیریت در ۴۴هزار مدرسه، تصریح کرد: سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و شش زیرنظام این سند بر الزامات کیفیت بخشی آموزشی تاکید دارند و اجرای طرح « تعالی مدیریت مدارس» برخاسته از دل سند تحول بنیادین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز