جوان معتاد برای نرفتن به کمپ اقدام به جنایت کرد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۷:۴۹
کد خبر: ۷۷۵۹۰۱
جوان معتاد برای نرفتن به کمپ اقدام به جنایت کرد
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری جوانی معتاد خبر داد که چند روز پیش به خاطر نرفتن به کمپ ترک اعتیاد اقدام به ارتکاب جنایت کرده است .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 23:00 مورخه 18/08/1397 خبر فوت جوانی حدودا 35 ساله از طریق بیمارستان به کلانتری 131شهرری اعلام شد ؛ با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه مشخص شد این جوان بر اثر اصابت ضربه ی جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است .

پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد مقتول یکی از خدمتگذاران کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بوده که در زمان مراجعت به محل سکونت جوانی معتاد به نام حامد ( 22 ساله ) قصد انتقال وی به کمپ ترک اعتیاد را داشته است که توسط این جوان مورد حمله و اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

با مراجعه به محل سکونت حامد در شهرری ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده و در حال حاضر هیچگونه اطلاعی از وی وجود ندارد .

با توجه به اعتیاد شدید قاتل به مصرف موادمخدر ، کارآگاهان اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل های تردد احتمالی وی را بهمراه محل سکونتش تحت مراقبت پلیسی قرار داده تا سرانجام در ساعت 21:00 مورخه 22/08/1397 در حالیکه حامد برای تهیه پول به محل ارتکاب جنایت مراجعه کرده بود ، وی را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

حامد ضمن اعتراف صریح به ارتکاب جنایت ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ساعت 22:00 مورخه 18/08/1397 متوجه شدم خدمتگذاران کمپ .... به مقابل منزلمان آمدند و قصد درد تا مرا با خودشان به کمپ ببرند ؛ به داخل آشپرخانه رفته و با برداشتن چاقو اقدام به خودزنی کردم تا مانع از رفتن خود به کمپ ترک اعتیاد شوم و به مادرم گفتم که آنها را از خانه بیرون کند . مادرم درب خانه را باز کرد تا [ خدمتگذاران کمپ ] از خانه بیرون شوند که در این زمان متوجه شدم یکی از آنها در پشت در مخفی شده تا مرا بگیرد ؛ من نیز در این زمان با چاقو ضربه ای به سمت او پرتاب کردم که ناگهان روی زمین افتاد و من نیز از ترس به سرعت از خانه متواری شدم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر و جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز