دقایقی پیش رخ داد ؛

برخورد زشت عوامل شهرداری با آلاچیق نشینان فقیر شهر ری !

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۴۴:۵۹
کد خبر: ۷۷۵۹۰۴
برخورد زشت عوامل  شهرداری با آلاچیق نشینان فقیر شهر ری !
بعد از انتشار گزارش خبرگزاری برنا در مورد زندگی آلاچیق نشینان شهر ری، در حالی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیته امداد در حال فراهم کردن فوری مسیرهای حمایتی از این افراد هستند ساعتی پیش عوامل شهرداری در اقدامی زشت و غیرقابل قبول به چادرهای این شهروندان یورش بردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،  ساعتی پیش، عوامل  شهرداری منطقه 20  با یورش به پارک زائر در شهر ری با علم به نیازمند بودن این افراد و در پی انتشار اخبار مربوط به آلاچیق نشینان، اقدام به پاره کردن چادرهایشان و پراکنده کردن اندک وسایل زندگیشان کرد.

سرهنگ بابک نمک شناس، مسوول اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در گفتگو با برنا ضمن تایید این خبر گفت: این تلقی به وجود آمده بود ماموران پلیس اقدام به این کار کرده اند ولی پس از بررسی های انجام شده مشخص شد این اقدام توسط عوامل شهرداری رخ داده و پلیس نقشی در ماجرا ندشته است.

لازم به ذکر است پس از این اتفاق پلیس از شهرداری خواست فورا لوازم این افراد آلاچیق نشین را به آنها پس دهند. در حال حاضر با توجه به سرمای هوا این افراد حتی چادری سفری که نقش خانه آنها را در فضای آلاچیق ها داشت نیز ندارند .

 

5

7

 

2

نظر شما