در بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا از پروژه های شهری مطرح شد

بهره برداری از بزرگراه های شهید بروجردی و شهید نجفی رستگار در سال ۱۳۹۸

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۳:۱۲
کد خبر: ۷۷۶۱۳۶
بهره برداری از بزرگراه های شهید بروجردی و شهید نجفی رستگار در سال ۱۳۹۸
2 تن از اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، ضمن بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای پهنه جنوبی پایتخت، از تلاش های صورت گرفته به منظور فعال سازی مجدد طرح های نیمه تمام عمرانی تقدیر کردند.

به گزارش برنا، دکتر "محمد علیخانی" رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق دکتر "افشین حبیب زاده" عضو دیگر این کمیسیون و معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران، از پروژه های احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، پل های تقاطع غیرهمسطح ثامن، تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (موسوم به تقاطع سه راه باقر شهر) و بزرگراه شهید بروجردی بازدید به عمل آورده و در جریان روند پیشرفت این طرح ها قرار گرفتند.

در این بازدید که مهندس "ایرج معزی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد این معاونت نیز حضور داشتند، گزارشی از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های مذکور ارائه شد و موارد مهمی از قبیل برنامه رفع معارضات ملکی و تاسیساتی، تامین منابع مالی و پیشبرد عملیات اجرایی با توجه به برنامه های زمان بندی جدید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای پارلمان شهری در جریان این بازدید میدانی، ضمن ابراز خرسندی از روند فعال سازی طرح های نیمه تمام عمرانی، تصویب آئین نامه مربوط به تامین غیرنقد اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های عمرانی در شورای اسلامی شهر تهران را امری راهگشا در زمینه پیشبرد پروژه ها دانسته و ابراز امیدواری کردند روند تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی در سال 1398 تسریع شود.

گفتنی است براساس برنامه های زمان بندی تدوین شده، قرار است پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار در 2 فاز شامل مسیرهای تندروی شمالی و جنوبی و پل تقاطع خیابان شهید مزینانی به عنوان فاز نخست و کندروهای بزرگراه در قالب فاز دوم در اختیار شهروندان قرار گیرد.  

همچنین تکمیل پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز با اولویت تکمیل مسیرهای تندرو در بخش حدفاصل بلوار ابراهیم آباد تا زیرگذر الغدیر در دستور کار قرار گرفته و مجریان پروژه تلاش می کنند این بخش 7/3 کیلومتری را سال آینده تحویل شهروندان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز