حناچی:

شورا و شهرداری وظیفه دارند که آلزایمر را از مردم بگیرند

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۶:۰۸
کد خبر: ۷۷۶۱۸۶
شورا و شهرداری وظیفه دارند که آلزایمر را از مردم بگیرند
حناچی : مردمی که تاریخ را فراموش کنند آلزایمر می‌گیرند چرا که باید از تاریخ درس بگیریم و باید دانش تاریخ توسعه پیدا کند و بنده نوید این را می‌دهم تولید این اسناد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، پیروز حناچی در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب تهران‌نگاری که با حضور علی اعطاء سخنگوی شورای شهر تهران و چند تن از نویسندگان و ناشران برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اسلام با این پیام که من برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شده‌ام دل مردم را به دست آورد.

وی افزود: این روز که روز کتابخوانی است باید از همه کسانی که در امر نشر و بزرگداشت کتاب حضور دارند به درستی تقدیر شود.

حناچی خاطر نشان : امروز به درستی تشخیص دادیم که به مهد کتاب بیاییم و از مجموعه کتاب تهران‌نگاری رونمایی کنیم این کتاب مربوط به دوره‌های ناصری، مظفری و دوره قاجار است و در کتاب قبلی نیز تمامی نقشه‌های موجود تهران وجود دارد.

وی عنوان کرد: در این مجموعه کتاب‌ها انتشار اسناد با انگیزه‌های پژوهشی انجام می‌شود و این کار را ادامه خواهیم داد تا پژوهشگران بتوانند به اسناد دسترسی داشته باشند.

وی گفت: اسناد و کتاب‌های بسیاری وجود دارد که تاکنون آنها را مشاهده نکرده‌ایم، بنده در دانشگاه لندن کتاب‌هایی درباره ایران دیدم که تاکنون هیچکدام از آنها را ندیده بودم.

حناچی تصریح کرد : کتابی که امروز رونمایی شد نتیجه 58 سال مطبوعات رسمی کشور است و 6020 هزار کلمه مطلب در آن درج شده است.

حناچی گفت: یکی از وظایف شورا و شهرداری این است که آلزایمر را از مردم بگیرد.

وی افزود: در جلسه‌ای که با چند تن از اساتید آلمانی در فرهنگسرای نیاوران داشتیم اشاره می‌کردند مردمی که تاریخ را فراموش کنند آلزایمر می‌گیرند چرا که باید از تاریخ درس بگیریم و باید دانش تاریخ توسعه پیدا کند و بنده نوید این را می‌دهم تولید این اسناد ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز