نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در گفتگو با برنا:

در گذشت نور بخش و تاج‌الدین ضایعه‌ای بزرگ برای خانواده تامین اجتماعی/ نوربخش خادم جامعه کارگری بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۵:۲۹:۱۴
کد خبر: ۷۷۶۳۲۸
در گذشت نور بخش و تاج‌الدین ضایعه‌ای بزرگ برای خانواده تامین اجتماعی/ نوربخش خادم جامعه کارگری بود
نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان درگذشت تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین معاون پارلمانی این سازمان طی حادثه رانندگی دیروز در یکی از محورهای استان گلستان را که طی سفر امروز وزیر کار به این استان رخ داد، ضربه ای سنگین برای خانواده تامین اجتماعی برشمرد.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره دکتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ایشان پزشکی متعهد و یکی از بهترین‌های طبابت بودند، گفت: او تمام وقت خود را صرف بیماران می‌کرد و حتی زمانی که مدیرعامل تامین اجتماعی بود نیز زمانی را که می‌توانست در اختیار بیماران قرار می‌داد و کاملا به سوگند پزشکی خود وفادار بود.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه مدیریتی نوربخش به طور طبیعی طرفداران و منتقدینی داشت، ادامه داد: وی همواره خود را خادم جامعه بیمه شدگان و جامعه کارگری می‌دانست و حتی تا پاسی از شب برای رسیدگی به امور تامین اجتماعی وقت می‌گذاشت.

نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری اظهار کرد: وی مدیری استثنایی بود که از داخل تامین اجتماعی و با طی مراحل مختلف رشد کرد تا به مدیر عاملی این سازمان رسید.

وی با اشاره به شخصیت وارسته نوربخش، عنوان کرد: ایشان مورد تقدیر همه بودند و از دست دادن وی حادثه‌ای دردناک و در شرایط موجود ضایعه‌ای بزرگ برای خانواده تامین اجتماعی و پزشکی بود.

حیدری همچنین بااشاره به درگذشت عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی وی را فرد فعال در حوزه کارگری خواند که سال‌های سال در این حوزه فعالیت می‌کرده و از حقوق بیمه شدگان تامین اجتماعی آگاهی داشته است. 

وی افزود : با توجه به سابقه حضور وی در مجلس به عنوان نماینده مردم اصفهان در سال‌های گذشته، می‌توان گفت حضور وی به عنوان نماینده پارلمانی سازمان تامین اجتماعی بسیار موثر بود.

نائب رئیس اتحادیه پیشکسوتان درگذشت این دو نفر طی حادثه رانندگی امروز  در یکی از محورهای استان گلستان را ضربه ای سنگین برای خانواده تامین اجتماعی برشمرد.

نظر شما