در سال ۹۷ انجام شد:

تعمیر ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی با کمک صدقات البرزی‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۵۹:۰۵
کد خبر: ۷۷۷۱۳۰
تعمیر ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویی با کمک صدقات البرزی‌ها
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد البرز گفت: رقمی معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صرف تعمیر بیش از ششصد واحد مسکونی مددجویان شد که ۵۷۰ میلیون تومان از صدقه‌های پرداختی مردم البرز به کمیته امداد تأمین‌شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مازیار محمدی، با تشریح تنوع خدمات مسکن به مددجویان کمیته امداد در زمینه‌های خرید، ساخت و تعمیر گفت: در هشت ماه نخست سال ۹۷ حدود ۲۸ درصد از مجموع صدقه‌های واریزی مردم البرز به صندوق‌های صدقات صرف تأمین هزینه تعمیر مسکن خانوارهای تحت حمایت‌شده است.

وی بابیان اینکه در بین سرفصل‌های مختلف خدماتی این نهاد به محرومان سهم قابل‌توجهی از صدقه‌های البرزی‌ها به امورات مسکن خانوارهای مددجو اختصاص‌یافته است افزود: رقمی معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صرف تعمیر بیش از ششصد واحد مسکونی مددجویان شد که ۵۷۰ میلیون تومان از صدقه‌های پرداختی مردم البرز به کمیته امداد تأمین‌شده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد البرز با تشریح جزئیات ارائه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به تفکیک شهرهای استان البرز گفت: در این مدت ۱۵۸ واحد مسکونی مددجویی در شهر کرج ۴۳ واحد در ساوجبلاغ ۵۰ واحد در فردیس ۵۸ واحد در نظرآباد ۵۲ واحد در ماهدشت ۱۶ واحد در اشتهارد ۴۴ واحد در محمد شهر ۶۱ واحد در طالقان ۴۹ واحد در کمال‌شهر ۴۰ واحد در چهارباغ و ۳۰ واحد در بخش نساء با صدقات البرزی‌ها تعمیر شده است.

وی بابیان اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

گفتنی است: خانه‌دار کردن مددجویان با استفاده از ظرفیت مسکن مهر و اجرای طرح بهسازی منازل مددجویان روستایی دو برنامه اصلی این نهاد در حوزه خدمات مسکن است.

 

نظر شما