معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی طی بخشنامه‌ای اعلام کرد ؛

ارسال بخشنامه به استان ها برای معرفی متخصصین در حوزه های مدیریت منابع انسانی

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۷۷۲۸۳
ارسال بخشنامه به استان ها برای  معرفی متخصصین در حوزه های مدیریت منابع انسانی
وزارت آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه‌ای به استان‌ها خواستار معرفی همکاران فرهنگی دارای تخصص در حوزه‌های ترجمه متون تخصصی، ویراستاری، آمار و روش تحقیق، اقتصاد، مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، معرفی همکاران متخصص در حوزه‌های ترجمه متون، اقتصاد، مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش طی بخشنامه‌ای به استان‌ها خواستار معرفی همکاران دارای تخصص در حوزه‌های ترجمه متون، اقتصاد، مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در راستای دسترسی به آموزش‌وپرورشی پیشرفته و توسعه‌یافته، با ارسال بخشنامه‌ای به استان‌ها خواستار معرفی همکاران فرهنگی دارای تخصص در حوزه‌های ترجمه متون تخصصی، ویراستاری، آمار و روش تحقیق، اقتصاد، مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی شد.

براین اساس معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به‌عنوان مرجع اصلی پیش‌بینی، تأمین، تخصیص و نظارت بر منابع در آموزش‌وپرورش و با توجه به مسئولیتی که در این خصوص دارد با تأکید بر اقتصاد مدرسه برای دسترسی به منابع علمی، یافته‌های پژوهشی و مستندات کاربردی برنامه‌ریزی می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز