فسیل ردپای دایناسور۱۰۰ میلیون ساله کشف شد

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۲:۱۶
کد خبر: ۷۷۸۴۹۸
فسیل ردپای دایناسور۱۰۰ میلیون ساله کشف شد
دیرینه شناسان موفق به کشف فسیل ردپای دایناسورهایی شده اند که به باور آنها می تواند مربوط به 80 تا 100 میلیون سال قبل باشد.

به گزارش برنا، این کشف در شهر 'یی وو' واقع در استان 'جه جیانگ' در شرق چین به ثبت رسیده است که گفته می شود یکی از محل های اصلی زیست دایناسورها و مارمولک های غول پیکر بوده است.

 

این گزارش می افزاید که نزدیک به 100 فسیل از ردپای این حیوانات در روستای 'گوان اینتانگ' یافت شده است و محققان موزه تاریخ 'جه جیانگ' اعتقاد دارند بزرگترین کشف در این منطقه در نوع خود است.

محققان چینی می گویند این کشف برای شناخت بیشتر دایناسورها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باعث می شود تا اطلاعات بیشتری از این حیوانات ماقبل تاریخ بدست بیاید.

'جین شینگ شونگ' از مسئولان موزه تاریخ چین می گوید هر کشفی می تواند به گونه ای از دایناسورها مربوط باشد و این بار احتمالا این فسیل ها مربوط به مارمولک های عظیم الجثه است.

از 'یی وو' که اکنون یک شهر تجاری و بزرگترین مرکز تجارت اقلام ریز در دنیا محسوب می شود به عنوان بهشت دایناسورها یاد می شود که به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب از 100 میلیون سال قبل محل زیست این حیوانات بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز