کشف تفنگ از سارق حرفه ای منزل

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۸۵۸۳
کشف تفنگ از سارق حرفه ای منزل
سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری سه عضو باند سارقین منزل خبر داد که در یکی از سرقت های خود اقدام به سرقت تفنگ شکاری عتیقه ای کرده بودند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : در مورخه چهارم مهرماه 1397 پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 134 شهرک قدس به پایگاه دوم پلیس آگاهی واصل شد که شاکی در اظهاراتش عنوان کرده بود : سارقین پس از تخریب درب منزل یک قبضه تفنگ شکاری عتیقه به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان را سرقت کردند .

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم پلیس آگاهی در تحقیقت میدانی و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مدار بسته ی محدوده محل سرقت موفق به شناسایی خودروی سارقین شدند .

با شناسایی خودرو مورد استفاده در سرقت ، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت منزل بنام "محمود" شناسایی شد که طی تحقیقات پلیسی ، مخفیگاه وی و همدستانش به نام های فرهاد و نصیر در شهرستان کرج شناسایی و پس از چندین روز مراقبت نامحسوس پلیسی ، در پانزدهم آبان ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

در همان مراحل اولیه ی تحقیقات ، متهمین صراحتا به سرقت از منزل شاکی و همچنین بیش از  15 فقره سرقت دیگر اعتراف کردند که تاکنون 10 فقره از پرونده های سرقت منزل در مناطق شهرک غرب ، جنت آباد و مرزداران شناسایی شده است .

سرهنگ کارآگاه محسن گودرزی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی محل نگهداری اموال مسروقه ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی علاوه بر کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه موفق به کشف تفنگ شکاری عتیقه ی متعلق به شاکی پرونده شدند که برابر روال قانونی تحویل شاکی شد ؛ در حال حاضر تحقیقات از اعضای این گروه از سارقین حرفه ای در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز