هر هفته یک کتاب،

کمک کنید چرخ مطالعه را هل بدهیم / پیشنهاد این هفته «ملت عشق»

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۵:۲۷:۱۶
کد خبر: ۷۷۸۷۳۷
کمک کنید چرخ مطالعه را هل بدهیم / پیشنهاد این هفته «ملت عشق»
ملت عشق، اثری عاشقانه و برخوردار از فرمی است که می‌توان آن را دو رمان محسوب کرد در قالب یک رمان و دو روایت تو‌ در‌ تو که به صورت موازی روایت می‌شوند؛ اما در دو زمان مختلف جریان دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبر گزاری برنا؛ بیایید دقایق آخر هفته مان را با کتاب های خوب و خواندنی برای روحمان جذاب کنیم.

بخوانیم و بدانیم و لذت ببریم .

سرانه مطالعه که بالا برود ، جامعه رشد می کند . جامعه کتابخوان داناتر و اندیشمند تر است و حتی صبوری هایش نیز معقول تر و انتقادهایش صحیح تر است.

و اما این هفته و در اولین روزهای آذر ماه امسال چه کتابی را انتخاب کنیم برای خواندن؟

پیشنهاد ما ملت عشق است ، کتابی با این محتوا که در ادامه می خوانید:

 

کتاب ملت عشق در ترکیه بیش از ۵۰۰ بار به چاپ رسیده و توانسته است عنوان پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را به دست آورد. این کتاب در ایران هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و تا به حال بیشتر از ۵۰ بار تجدید چاپ شده و توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. البته واکنش‌ها نسبت به این رمان بسیار متفاوت است. برخی ملت عشق را بهترین رمانی می‌دانند که تا به حال خوانده‌اند و برخی آن را صرفا یک کتاب معمولی و یا حتی سطح پایین می‌دانند. در ادامه به معرفی و خلاصه کتاب ملت عشق می‌پردازیم.

 

به هیچ متمم و صفتی نیاز ندارد عشق.
خود به تنهایی دنیایی است عشق.
یا درست در میانش هستی، در آتشش
یا بیرونش هستی، در حسرتش…

الیف شافاک در سال ۱۹۷۱ در استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد. دوران کودکی و جوانی‌اش در آنکارا، مادرید، عمان، کلن، استانبول، بوستون، میشیگان و آریزونا گذشت. فارغ‌التحصیل رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه فنی خاورمیانه (آنکارا) است. دوره کارشناسی ارشد را نیز در همان دانشگاه در رشته مطالعات زنان و دوره دکتری را در رشته علوم سیاسی به پایان رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز