در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد،

یکم آذر ماه اختتامیه بخش جنبی جشنواره فیلم رشد

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵:۳۹
کد خبر: ۷۷۸۷۹۰
یکم آذر ماه اختتامیه بخش جنبی جشنواره فیلم رشد
مراسم اختتامیه بخش جنبی؛ چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که کار خود را از بیست و پنجم آبان در سینما فلسطین آغاز کرده است؛ پنج‌شنبه یکم آذر ساعت 20 با حضور داوران این بخش، سینماگران و مسئولان آموزش‌وپرورش؛ برگزار خواهد شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مراسم اختتامیه بخش جنبی؛ چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که کار خود را از بیست و پنجم آبان در سینما فلسطین آغاز کرده است؛ پنج‌شنبه یکم آذر ساعت 20 با حضور داوران این بخش، سینماگران و مسئولان آموزش‌وپرورش؛ برگزار خواهد شد.؛ در این مراسم  صنوفی از خانه سینما و برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به فیلم‌های ایرانی منتخب خود در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم رشد جایزه می‌دهند.

ازجمله این صنوف و نهادها می‌توان به انجمن مستندسازان ایران، انجمن فیلم کوتاه، آسیفا، صنف خانه سینما، انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران، منطقه فرهنگی- گردشگری عبّاس آباد، انجمن اهدای عضو ایران، موسسه توانمندسازی انجمن های کودکان کار و خیابان (تاک) و جایزه ی مصطفی با اهدای جایزه به فیلم های برگزیده خود از آنها تقدیر می کنند.

هیئت‌داوران هرکدام از بخش‌های مختلف از کارشناسان حوزه آموزش‌وپرورش؛ سینماگران و متخصصان حوزه‌های مرتبط هستند.

در میان داوران  بخش جنبی؛ چهره‌های سرشناسی چون مجید مجیدی، فاطمه معتمدآریا، منوچهر شاهسواری، نرگس آبیار، رضا درستکار، علی زارعان، رهبر قنبری، علی عبدالعلی‌زاده و نادره ترکمانی حضور دارند.

جوایز داوری‌های جنبی متشکل از لوح تقدیر و وجه نقدی است که توسط نهادها و سازمان‌های اهداکننده‌ جایزه تأمین‌شده است. همچنین جوایز صنوف و نهادهای سینمایی را رئیس سازمان سینمایی تأمین کرده است.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش از ۲۵آبان تا ۲آذر چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را برگزار می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز