رئیس مجمع جوانان استان البرز در گفتگو با برنا مطرح کرد،

وزیر ورزش و جوانان تنها حامی واقعی جوانان در کشور است

۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۰۶:۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۷۹۵۱۱
وزیر ورزش و جوانان تنها حامی واقعی جوانان در کشور است
رییس مجمع جوانان استان البرز گفت: دکتر سلطانی فر به صورت ریشه ای در حال برنامه ریزی مسایل و مشکلات جوانان است.

محسن انصاری رییس مجمع جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا در خصوص مسائل و مشکلات حوزه جوانان عنوان کرد: خوشبختانه در این دولت به خصوص در وزارت ورزش و جوانان شاهد تلاش های فراوان در جهت هویت بخشی به جوانان بوده ایم و کارهای مثبتی هم در این راستا صورت گرفته است.

انصاری تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان را از شاخص ترین تلاش های وزارت ورزش و جوانان دانست و بیان داشت: پس از تصویب این قانون و اجرایی شدن آن توقع داریم در جهت شایسته سالاری و استفاده از توانمندی و ظرفیت جوانان اقدام جدی بعمل آید تا با ورود نیروهای جوان و کارآمد به بدنه دستگاه های دولتی شاهد تغییرات اساسی در روند خدمت‌رسانی به جامعه باشیم.

رییس مجمع جوانان استان البرز در ادامه به پیگیری وزارت ورزش و جوانان در خصوص طرح سرباز مهارت اشاره کرد و بیان داشت: اجرایی شدن این طرح قطعا می تواند وضعیت بیکاری جوانان و توانمند کردن جوانان را در آینده تضمین کند.

محسن انصاری ضمن تقدیر از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت از سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح کشور ، بر لزوم توجه جدی به ظرفیت و جایگاه این نهادهای مدنی اشاره کرد و گفت : امروزه در کشورهای توسعه یافته ،سمن ها را بعنوان بازوان توانمند دولت ها در پیشبرد اهداف نظام حاکم قلمداد می کنند و برای فعالین اجتماعی به خصوص جوانان جایگاه و احترام خاصی را قائل هستند که توقع داریم دولت ما نیز پرتلاش تر از گذشته در این مسیر قدم بردارد و جوانان را نه تنها تهدید نداند بلکه فرصت بداند.

رییس مجمع جوانان استان البرز در پایان مصاحبه به برنا گفت: دکتر سلطانی فر به صورت ریشه ای در حال برنامه ریزی مسایل و مشکلات جوانان بوده تا با صبر و امید و همکاری با مشارکت جوانان در عرصه های مختلف، آینده کشور  آنگونه که باید، ساخته شود.

 

نظر شما