رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوان استان تهران بیان کرد:

سلطانی فر وعده وزرای پیشین را تحقق بخشید

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۶:۰۴:۰۶
کد خبر: ۷۷۹۶۰۵
سلطانی فر وعده وزرای پیشین را تحقق بخشید
مقامی گفت :از اقدامات شایسته سلطانی فر و هیئت همراه ایشان در معاونت ساماندهی امور جوانان، راه اندازی خانه های جوانان است که در سطح کشور ایجاد شده و محلی برای هم اندیشی جوانان و فعالیت های داوطلبانه آنان است.

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوان استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، عملکرد دکتر سلطانی فر در حوزه جوانان را بسیار تحسین برانگیز خواند و گفت: ایشان با انتخاب مدیران جوان و توانمند در معاونت ساماندهی امور جوانان، به این معاونت رنگ و بوی جوانی داد.

علی مقامی افزود: از اقدامات مؤثر ایشان که سال ها فقط به عنوان وعده از سوی وزرا مطرح شده بود، بحث شناسه ملی است که با پیگیری تفاهمنامه آن با وزارت کشور به سرانجام رسید. همچنین بحث مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان ایران را می توان نام برد که اساسنامه آن با حمایت دکتر سلطانی فر در شیراز توسط معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد و در دی ماه سال جاری انتخابات هیئت رئیسه آن در کرمان برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوان استان تهران در مورد آینده مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان که شبکه ملی مطالبه گری سمن ها و جوانان دغدغه مند است، اظهار امیدواری کرد و گفت: از اقدامات شایسته سلطانی فر و هیئت همراه ایشان در معاونت ساماندهی امور جوانان، راه اندازی خانه های جوانان است که در سطح کشور ایجاد شده و محلی برای هم اندیشی جوانان و فعالیت های داوطلبانه آنان است.

درحوزه بین الملل نیز با رایزنی های وزارت ورزش و جوانان در زمان تصدی گری دکتر سلطانی فر، شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد.

وی افزود: در تفاهمنامه ای از سوی وزارتخانه با ستاد کل نیروهای مسلح، طرح خدمت سربازی فعالین سازمان های مردم نهاد که دغدغه بسیاری از فعالین حوزه سمن های جوانان بود، با پیگیری های وزیر رفع شد.

مقامی گفت: این موارد بخش کوچکی از اقدامات کارساز در زمینه دغدغه های جوانان بود که دکتر سلطانی فر در مقام وزیر ورزش و جوانان تأثیر بسزایی در آنها داشتند.

بی تردید اقدامات و گام های مؤثر ایشان در حوزه جوانان در نیمه راه قرار دارد و نیاز به زمان است تا به منصه ظهور برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز