رئیس مجمع سمن های استان خراسان جنوبی درگفتگو با برنا مطرح کرد؛

تلاش دکتر سلطانی فر برای زدودن غبار بی توجهی به جوانان/ با بی مهری عملکرد وزیر ورزش و جوانان را نادیده نگیریم

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۵:۵۱:۰۶
کد خبر: ۷۷۹۹۰۷
تلاش دکتر سلطانی فر برای زدودن غبار بی توجهی به جوانان/ با بی مهری عملکرد وزیر ورزش و جوانان را نادیده نگیریم
تلاش وزیر ورزش و جوانان برای زدودن غبار بی توجهی در این سالها با تدارک و دعوت از جوانان برای حضور در برنامه هایی مانند مراسم ضیافت افطاری ریاست محترم جمهور، دیدار روسای مجامع استانی جوانان در روز جوان با معاون اول محترم ریاست جمهوری و دیدارها و نشست های دوره ای با اعضا مجامع سازمانهای مردم نهاد جوانان بر هیچکدام از ما که در این حوزه فعالیت می کنیم، پوشیده نیست.

رضا قهوه چی، رئیس مجمع سمن های استان خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: پس از انحلال سازمان ملی جوانان و ادغام آن در سازمان تربیت بدنی حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان در حاشیه و در سایه ورزش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و بدست گرفتن سکان این وزارت توسط دکتر سلطانی فر به تدریج این حوزه از حاشیه به متن آمد و به آن توجه شد.

قهوه چی افزود: سفرهای استانی جناب وزیر و نشست با جوانان و بازدید از سمن ها خود گویای این موضوع است.

وی ادامه داد: اما انتخاب مهندس تندگویان به عنوان معاون ساماندهی امور جوانان و اتفاقات خوب پس انتصاب وی مانند تشکیل مجمع سازمانهای مردم نهاد جوانان یکی دیگر از نشانه های نگاه ویژه دکتر سلطانی فر به حوزه جوانان بود.

رئیس مجمع سمن های استان خراسان جنوبی  بیان داشت: تلاش وزیر برای زدودن غبار بی توجهی در این سالها با تدارک و دعوت از جوانان برای حضور در برنامه هایی مانند مراسم ضیافت افطاری ریاست محترم جمهور، دیدار روسای مجامع استانی جوانان در روز جوان با معاون اول محترم ریاست جمهوری و دیدارها و نشست های دوره ای با اعضا مجامع سازمانهای مردم نهاد جوانان بر هیچکدام از ما که در این حوزه فعالیت می کنیم، پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: اما اگر با بی مهری تمام این تلاشها را نیز بخواهیم نادیده بگیریم از افزایش اعتبارات این حوزه، تشکیل منظم  ستادهای ساماندهی در سطوح ملی و استانی و الزام پیگیری مسائل و مشکلات  جوانان و همچنین انتصاب مدیران کل و معاونین جوان، خوش فکر و آگاه در این حوزه نمی توان به راحتی گذشت.

قهوه چی خاطر نشان کرد: اینکه هنوز چالش ها و مشکلات فراوانی در حوزه جوانان وجود دارد که باید پیگیری و حل شود قابل انکار نیست اما بعنوان فردی که بیش از یک دهه در این حوزه فعالیت کرده آینده این حوزه با ادامه مدیریت کنونی روشن تر از قبل می بینم.

رئیس مجمع سمن های استان خراسان جنوبی  در پایان مصاحبه به برنا گفت: در استان خراسان جنوبی نیز با انتصاب مدیر کل جوان، با برنامه و آگاه امید بیش از پیش در دل جوانان فعال و نخبه این استان زنده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز