رئیس مجمع جوانان استان چهارمحال بختیاری در گفتگو با برنا:

سلطانی فر جوانان را از سردرگمی نجات داد

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۶:۲۴:۱۱
کد خبر: ۷۷۹۹۲۲
سلطانی فر جوانان را از سردرگمی نجات داد
رئیس مجمع جوانان استان چهارمحال بختیاری گفت: دکتر سلطانی فر برای ارج نهادن جایگاه جوانان بسیار تلاش کردند و باعث شدند تا جوانان در ورزش سردرگم نباشند، جوانان در گذشته زیر پرچم وزارت ورزش بودند، اما به واسطه فعالیت های دکتر سلطانی فر، اکنون به رسمیت شناخته شده و امیدواریم این روند ادامه یابد.

مرضیه ضیایی، رئیس مجمع جوانان استان چهارمحال بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از دکتر سلطانی فر، وزیر محترم  ورزش و جوانان  و معاونشان، اظهار داشت: از زمان حضور دکتر سلطانی فر، شاهد تغییر و تحولات فوق العاده ای در حوزه جوانان بوده ایم و خداروشکر که این تغییرات در حال پررنگ تر و بهتر شدن است.

وی تصریح کرد: اقداماتی همچون ساخت خانه های جوان در مراکز شهرستان ها و استان ها که وزیر ورزش و جوانان در این خصوص با جدیت تمام کار را پیگیری کردند و با تشکیل پایگاه هایی برای جوانان، فعالیت های  مستمری را در  این حوزه به سرانجام رسانده اند.

ضیایی بیان داشت: از موارد دیگر فعالیت های وزیر، بحث شبکه ای تشکل ها بود، شبکه کارافرینی و شبکه ی ملی گردشگری و شبکه های این چنینی که در این زمینه ها نیز فعالیت خوبی داشته اند.

رئیس مجمع جوانان استان چهارمحال بختیاری در پایان گفت: دکتر سلطانی فر برای ارج نهادن جایگاه جوانان بسیار تلاش کردند و باعث شدند تا جوانان در ورزش سردرگم نباشند. جوانان در گذشته زیر پرچم وزارت ورزش بودند، اما به واسطه  فعالیت های دکتر سلطانی فر، اکنون به رسمیت شناخته شده و امیدواریم این روند ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز