در گفتگو با برنا مطرح شد؛

آیا انبارهای بزرگ کشور عمدی آتش می گیرند ؟ / رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بیمه دم به تله ندهد

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۷:۲۴
کد خبر: ۷۸۱۲۶۷
آیا انبارهای بزرگ کشور عمدی آتش می گیرند ؟ / رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بیمه دم به تله ندهد
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در آتش سوزی های پیاپی در انبارهای بزرگ تهران، بیمه نظارت بیشتری بر راست آزمایی حادثه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، شنیده ها حاکی از این است که در آتش سوزی های پیاپی انبارهای بزرگ شائبه حریق عمدی وجود دارد، به طوریکه انبارداران برای سودجویی، اجناس خود را خارج کرده و سوله را با محصولات غیرقابل مصرف از همان جنس، پر می کنند و در نهایت با به آتش کشیدن انبار، پول هنگفتی از بیمه به جیب می زنند.

با مطرح کردن این موضوع با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفتگویی را ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

دکتر عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، اظهار داشت: اینکه می گویند در خصوص آتش شوزی های پی در پی انبارهای بزرگ کالا شائبه آتش سوزی عمدی و سواستفاده از بیمه وجود دارد، شاید درست باشد اما باید گفت سازمان بیمه گر هم به آسانی دم به تله هر کلکی نمی دهد و در این مسائل بسیار سختگیرانه برخورد می کند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر نباید وجود سودجویان حرفه ای را نادیده گرفت و در میان حوادث های رخ داده ممکن است تعداد اندکی از آنها تعمدی آتش سوزی راه انداخته باشند که در مقابل آن، سازمانه بیمه گر باید نظارت جدی تری بر راست آزمایی حادثه داشته باشد.

عزیزی بیان داشت: به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی، شاید برخی از انبارداران برای سودآوری بیشتر، اجناس خود را از انبار خارج کرده و آن را با محصولات کهنه و غیر قابل مصرف پر می کنند و در نهایت با یک آتش سوزی صوری، از بیمه گذار، تمامی سرمایه ای که در زمان بیمه گذاری به ثبت رسیده، را دریافت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز