رئیس مجمع جوانان استان کرمان مطرح کرد:

نگاه سلطانی فر به جوانان ورای نگاه ورزشی بود

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۶:۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۸۱۹۹۱
نگاه سلطانی فر به جوانان ورای نگاه ورزشی بود
شیخ الاسلام گفت : بحث سمن ها مخصوصا در حوزه جوانان سالها فراموش شده بود که در دوره وزارت سلطانی فر احیا شدند و شروع به کار کردند؛ هرچند ممکن است نواقصی وجود داشته باشد اما به مرور زمان امیدواریم این فرایند رشد کمی و کیفی داشته باشد.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر و معاون ایشان تندگویان را از حامیان جوانان در دوره های گذشته خواند و این حمایت ها در جنبه های مختلفی برشمرد و گفت: عدم به کارگیری بازنشستگان یکی از مباحث مهمی است که وزیر مطرح و پیگیری کرد تا به نتیجه رساند و در سیستم وزارت ورزش و جوانان نیز پیاده کرد و مدیر کل های جوان را در استان ها به کار گرفت که توانستند فعالیت های مثبت فراوانی داشته باشند.

احسان شیخ الاسلام به حمایت از سمن ها اشاره کرد: بحث سمن ها مخصوصا در حوزه جوانان سالها بود فراموش شده بود که در دوره وزارت سلطانی فر احیا شدند و شروع به کار کردند؛ هرچند ممکن است نواقصی وجود داشته باشد اما به مرور زمان امیدواریم این فرایند رشد کمی و کیفی داشته باشد.

وی افزود: کمک به تحصیل جوانان، آموزش سمن ها در بهتر شدن عملکردشان و توجه به جوانان ورای توجه به ورزش از دیگر خدمات دکتر سلطانی فر است. در سنوات گذشته نگاه وزارتخانه فقط ورزشی بود و اگر توجهی به جوانان می شد، در قالب همان ورزش بود، در حالی که همه جوانان ورزشکار نیستند و بعضی ها فعالان اجتماعی هستند و نیاز داریم کنشگرهای جدید و جوانی هم در سیستم اجتماعی کشور فعال باشند.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: سمن ها و اعضای آنها حمایت خود از عملکرد مثبت دکتر سلطانی فر در حوزه جوانان به ویژه سمن ها را اعلام می کنند و امیدواریم مدیریت و وزارت ایشان تداوم پیدا کند تا شاهد اتفاقات بسیار مثبتی در حوزه جوان ها باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز