عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با برنا بیان کرد ؛

انفصال از خدمت برای کسانی که قانون منع بکارگیری از بازنشستگان را اجرا نمی کنند و جریمه برای مافوق ها

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۶:۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۸۲۳۶۸
انفصال از خدمت برای کسانی که  قانون منع بکارگیری از بازنشستگان را اجرا نمی کنند و جریمه برای مافوق ها
عزیزی گفت: مافوقان در صورت عدم اجرای قانون منع بکارگیری از بازنشستگان باید جریمه بی توجهی به این قانون را از جیب خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، با وجود آغاز اجرای قانون منع بکارگیری از بازنشستگان از 25 آبان ماه، برخی از نهاد ها با تمکین به این قانون تغییر و تحولات را آغاز و به سرانجام رساندند اما متاسفانه برخی دیگر همچنان اصرار به جلوس بر صندلی های خود داشته  به دنبال تبصره و  ماده هایی از این قانون برای ابقا در سمت خود هستند .

در این خصوص با عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

 عبدالرضا عزیزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، اظهار داشت: قانون منع بکارگیری از بازنشستگان با تبصره- ماده های مشخص تدوین و به مرحله اجرا رسید که در این خصوص مراکز دولتی در آن پیشگام بوده اند.

وی تصریح کرد: اما اگر در دستگاه های دولتی اجرای این قانون مورد سهل انگاری قرار گیرد  به طور حتم برای افراد خاطی انفصال از خدمت در نظر گرفته خواهد شد و کسی که در پست خود باقی بماند، مافوق باید از جیب خود جریمه این بی قانونی را تقبل کند.

عزیزی در پایان به برنا گفت: تمامی افراد می توانند دولتی های خاطی در اجرای قانون منع بکارگیری از بازنشستگان را به مجلس معرفی کنند تا موضوع را پیگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز