جلودارزاده در گفتگو با برنا؛

دولت مسائل کارگری و کارمندی را با هم حل کند/ ضرورت پیش بینی افزایش حقوق کارگران در سریعترین زمان ممکن

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۵:۲۸:۱۶
کد خبر: ۷۸۲۴۵۲
دولت مسائل کارگری و کارمندی را با هم حل کند/ ضرورت پیش بینی افزایش حقوق کارگران در سریعترین زمان ممکن
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص ترمیم حقوق این افراد هر چه سریعتر تصمیم گیری شود و پیش بینی افزایش حق و حقوق ابتدا برای کارگران اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا،اعتراضات جامعه کارگری نسبت  به حق و حقوق  رنگ پررنگی به خود گرفته است . در خصوص اینکه چه برنامه ای برای حل مشکلات قشر کارگری از سوی دولت در نظر گرفته شده است با نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفتگو کرده ایم که در ادامه می خوانیم.

 سهیلا جلودار زاده  با بیان اینکه با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی، افزایش قیمت دلار و پشت بند آن افزایش یکباره تمامی اقلام غذایی و اجناس، آسیب پذیر ترین قشر، کارگران بوده اند که قدرت خریدشان بیش از گذشته به یک سوم کاهش پیدا کرد به خبرنگار اجتماعی برنا گفت :   با کاهش شدید قدرت خرید کارگران، حتی تامین نیازهای اولیه برایشان دشوار شده بطوریکه این افراد تحمل خود را از دست داده و از گوشه و کنار اعتراضاتی از وضعیت نابسامانشان به گوش می رسد.

جلودارزاده ادامه داد: به همین منظور باید در خصوص ترمیم حقوق این افراد هر چه سریعتر تصمیم گیری شود و پیش بینی افزایش حق و حقوق، ابتدا برای کارگران اتفاق بیافتد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  با تاکید بر اینکه دولت مسائل کارگری و کارمندی را با هم حل کند به برنا گفت: در خصوص اعتراضات کارگری چون در مناطق و موردی اتفاق می افتد، تشکل های کارگری فعال هستند و سعی دارند از حقوق معترضین دفاع و صدایشان را به مسئولان برسانند و مسئولان هم در تلاش هستند هر چه زودتر مسائل را برای این قشر حل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز