در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

اعلام برنامه های عملیاتی شهردار تهران/ حناچی: از تخریب تهران جلوگیری می کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۹:۵۷
کد خبر: ۷۸۲۶۶۲
اعلام برنامه های عملیاتی شهردار تهران/ حناچی:  از  تخریب تهران جلوگیری می کنیم
شهردار تهران در مراسم ادای سوگند خود گفت: نمی توانیم شهر تهران را به بهشت تبدیل کنیم اما می توانیم با برنامه های راهبردی از تخریب آن جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران  پیروز حناچی شهردار منتخب تهران پس از ادای سوگند، برنامه های راهبردی و عملیاتی خود را در صحن شورای شهر تهران اعلام کرد.

وی گفت: پیش از من کسانی دیگر در این مسند بوده اند و همین طور همکار عزیزم آقای افشانی با التزام به قانون این ماموریت را ترک کردند.

حناچی ادامه داد: تشکر و قدرانی دارم از رای اعتماد نمایندگان مردم که به بنده حقیر اطمینان کردن و امیدوارم شرمنده مردم نشوم.

شهردار تهران افزود: با تشکر از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزرای اطلاعات و کشور که به ماموریت خود عمل کردند و همچنین صاحبان اصحاب رسانه که نسبت به این موضوع حساسیت داشته اند.

حناچی بیان کرد: بنده به رویکردهای اصلی برنامه هایم اشاره می کنم از این رو تلاش خواهم کرد قانون مداری را بیشتر از پیش در شهر تهران گسترش دهم، شایسته سالاری در انتخاب همکاران را سرلوحه کار قرار داده و

اهتمام و توجه به جوانان و توجه به بدنه متخصص شهرداری را با قدرت پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: شفافیت در عملکرد ها قراردادها و حتی اگر در جاهایی از ظرفیت های قانونی استفاده کرده ایم، به طور حتم دلایل آن را اعلام خواهیم کرد،  تعامل قانونی با اعضای شورای شهر، تلاش برای همکاری با سازمان مردم نهاد، نخبگان و ... که با همکاری آنها، مشکلات شهر حل خواهد شد از دیگر برنامه های بنده است.

حناچی عنوان کرد: جلب مشارکت مردمی،توجه ویژه به مناطق محروم تر در شهر تهران، توجه به ابعاد مختلف پایداری، استفاده از حداکثر بظاعت اداره ها،تلاش برای تنظیم لوایح کنونی از طریق مجلس، شورای شهر و شوارای عالی استان ها از اقداماتی هستند که سرلوحه کار خود قرار خواهم داد.

شهردار تهران افزود: تهران شهری برای همه است که یکی از مهمترین برنامه ها برای پیشرفت آن، توسعه قلمرو عمومی و از اصلی ترین مصادیق عدالت است بنابراین در این خصوص باید برنامه های خاص برای ایجاد تحول در ظرفیت های موجود را مد نظر قرار داد.

شهردار تهران تصریح کرد: در خاتمه باید اشاره کنم که باید باور کنیم در جاهایی اشتباه کردیم و از حداکثر ظرفیت برای اداره امور شهر استفاده نکردیم. نمی توانیم تهران را به بهشت تبدیل کنیم اما می توانیم با برنامه ریزی درست جلوی تخریب را بگیریم.

کارگاه های غیر لازم در سطح شهر جمع آوری می شود

وی بیان کرد: کارگاه های غیرلازم در سطح شهر تهران جمع آوری می شوند و ما به اندازه ای کارگاه خواهیم داشت که لازم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز