عضو شورای شهر قرچک در گفتگو با برنا :

شهرداری بنرهای سطح شهر را نمی فروشد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۶:۰۸:۱۷
کد خبر: ۷۸۲۹۰۰
شهرداری بنرهای سطح شهر را نمی فروشد
عضو شورای شهر قرچک گفت: شائبه فروش بنرهای سطح شهر پس از پایان قرارداد از سوی شهرداری را رد می کنم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، با توجه به گزارشاتی از شهروندان مبنی بر اینکه، شهرداری بنرهای تبلیغاتیشان را پس از پایان قرارداد بدون اطلاع آنها، ناپدید کرده و به آنها در صورت درخواست تحویل نمی دهد ، بر آن شدیم که علت این موضوع را از یکی از مسئولان حوزه شهری جویا شویم و به شائبه فروش این بنرها از سوی شهرداری خاتمه دهیم.

محمد عظیمی، عضو شورای شهر قرچک، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: بنرهای سطح شهر در زمان پایان قرارداد اگر صاحب آن متقاضی تحویل نباشد، دور ریخته می شود.

وی تصریح کرد: در اکثر مواقع، بنرها پس از نصب تا پایان قراردادشان بر اثر باد و باران و نور خورشید از بین می روند اما در خصوص بنرهای چند روزه باید گفت که در صورت سالم ماندنشان، نمی توانیم آنها را در انبار دپو کنیم چرا که انبارها ظرفیت حجم بالای بنرها را ندارند.

عضو شورای شهر قرچک در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری بنرهای باقی مانده را به سازمان بازیافت و یا افرادی که برای برخی از مشاغل به آنها نیازمندند می فروشد یا خیر، گفت: این موضوع را رد می کنم، شهرداری هیچ گاه بنرهای باقی مانده را به فروش نمی رساند مگر اینکه برخی از شاغلان در حرفه خود، متقاضی بنرهای بی مصرف برای پهن کردن و یا ... باشند که در این صورت محدودیتی برای واگذاری آنها وجود ندارد.

عظیمی بیان داشت: اگر افراد در همان ابتدای قرارداد با شهرداری، بگویند بنرهای خود را نیاز دارند، به آنها تحویل داده می شود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مدیریت بنرهای سطح شهر قرچک قرار است به پیمانکاران تبلیغات محیطی واگذار شود و دیگر شهرداری در این خصوص سهمی نخواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز