سامانه بارشی جدید اواخر هفته وارد قزوین می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۸۳۰۸۷
سامانه بارشی جدید اواخر هفته وارد قزوین می شود
کارشناس هواشناسی گفت: براساس آخرین تصاویر ماهواره ای و اطلاعات مربوط به نقشه های پیش بینی، هوای استان امروز و فردا با جوی به نسبت پایدار همراه بوده و به لحاظ دمایی نیز تغییرات خاص پیش بینی نمی شود.

به گزارش برنا، مریم بهروزی افزود: براساس آخرین تصاویر ماهواره ای و اطلاعات مربوط به نقشه های پیش بینی، هوای استان امروز و فردا با جوی به نسبت پایدار همراه بوده و به لحاظ دمایی نیز تغییرات خاص پیش بینی نمی شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی، ابتدا شاهد آسمانی ابری خواهیم بود و در اواخر همان وقت و روز پنجشنبه نیز بارش های پراکنده را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، روز گذشته بیشترین میزان بارش های استان مربوط به کوهین با 1.7، بویین زهرا 1.6 و قزوین نیز 6 دهم میلی متر بوده است.

بهروزی، دمای شهر آوج را یک درجه سانتیگراد زیر صفر و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی را با 19 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان قزوین طی شبانه روز گذشته اعلام کرد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: طی این مدت دمای شهر قزوین نیز یک تا 17 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز