با پیشنهاد رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران صورت گرفت:

تصویب سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۸۵۵۴۷
تصویب سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و ششمین جلسه علنی شورای شهر پیشنهاد طرح یک فوریت «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1398 شهرداری تهران» را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، مجید فراهانی در صد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران طرح یک فوریت «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1398 شهرداری تهران» را پیشنهاد داد که به تصویب شورای شهر تهران رسید.

وی در دفاع از این طرح یک فوریتی عنوان کرد:  شورای شهر تهران از سال ۸۶ تا کنون، سیاست های راهبردی و الزامات کلان که معتقد بوده بودجه باید بر اساس آن انجام شود، در قالب مصوبه تصویب می کرده است.

فراهانی افزود: پس از تدوین این سیاست ها،  شهرداری موظف بوده راهبردها و سیاست های اجرایی و اصول کلی بودجه بر ان اساس پیش ببرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی خاطر نشان کرد:  بر اساس قانون شهرداری تا آخر دی ماه باید بودجه ۹۸ به شورای شهر ارائه شود و تدوین آن آغاز شده است.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: از این رو مراحل اولیه کار آغاز شده است؛ بنابراین ما باید هر چه سریع تر این سند را تصویب کنیم و به شهرداری بدهیم تا بتوانند مواردی که مد نظر شورا است را در تدوین بودجه لحاظ کنند و آخر دی ماه بودجه ارائه شود از این رو فوریت این طرح اهمیت دارد.

گفتنی است طرح «سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1398 شهرداری تهران» با حداکثر آرا و ۱۹ رای به تصویب شورای شهر تهران رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز