انجمن علمی رادیولوژی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد:

رئیس سازمان نظام پزشکی نباید استعفا می‌کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۴:۴۲
کد خبر: ۷۸۵۶۳۳
رئیس سازمان نظام پزشکی نباید استعفا می‌کرد
انجمن رادیولوژی ایران در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه با استعفای رئیس سازمان نظام پزشکی موجی از نگرانی در جامعه پزشکی ایجاد شده است، اعلام کرد: از دکتر فاضل درخواست داریم در تصمیمشان بر استعفا تجدید نظر کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، انجمن رادیولوژی ایران در بیانیه‌ای در ارتباط با استعفای رئیس سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: با عنایت به برخورداری نظام پزشکی از عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد و غیردولتی، حضور فردی با شخصیت برجسته علمی، اجتماعی، اخلاقی همچون دکتر فاضل، می‌تواند در برآورده کردن اهداف سازمان نظام پزشکی کمک کننده باشد.

همه گروه‌های پزشکی و شخصیت‌های علمی و حتی گروه‌های غیرپزشکی با توجه به سوابق علمی، اجرایی و بین المللی ایشان، همواره استاد فاضل را مناسب قرار گرفتن در راس امور سازمان نظام پزشکی می‌دانند و این اتفاق نظر گروه‌های مختلف در خصوص ریاست سازمان نظام پزشکی کم سابقه و حتی بی سابقه است.

انجمن رادیولوژی ایران معتقد است حضور دکتر فاضل در ریاست سازمان نظام پزشکی، نیاز امروز جامعه پزشکی کشور است و ضمن حمایت کامل از حضور ایشان بر ریاست سازمان نظام پزشکی از ایشان درخواست داریم در تصمیمشان بر استعفا تجدید نظر کنند تا جامعه پزشکی و مردم ایران همچنان از تجربیات و توانایی‌هاشان بهره مند باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز