مدیر عامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران:

هوشمندسازی تهران در دستور کار برنامه سوم شهرداری

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳:۱۶
کد خبر: ۷۸۵۹۷۱
هوشمندسازی تهران در دستور کار برنامه سوم شهرداری
فرجود گفت : ا در مسیری که طی کردیم آموختیم مهم‌ترین رکن هوشمندسازی شهر مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شهری است که در این زمینه سامانه‌ای را طراحی کردیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد فرجود در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه تهران هوشمند با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه هوشمندسازی تهران  طی نه ماه گذشته گفت: در گام اول حرکت به سمت شهر هوشمند بر حل چالش‌های شهر متمرکز شدیم و با اخذ نظر مشاوران حوزه و مدیران ارشد شهرداری راهبردهای کلان شهر هوشمند در تهران مشخص کردیم.

وی با اشاره به استفاده از تجربه‌های جهانی در حوزه هوشمندسازی شهر ادامه داد:  همکاری‌های بین‌‌المللی را در این حوزه مورد بررسی قرار دادیم و تعاریفل خود درباره شهر  هوشمند را  در قالب نشست‌ها، همایش‌ها و... به ذی‌نفعان ارائه کردیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران عنوان کرد: شرکت‌های دانش بنیان را گرد هم آوردیم تا شهر تهران مسیر هوشمندسازی را  بدون  نظر ذی نفعان و کارشناسان طی نکرده باشد.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی در برنامه سوم شهرداری تهران مد نظر قرار گرفته است،  عنوان کرد: ما در مسیری که طی کردیم  آموختیم مهم‌ترین رکن هوشمندسازی شهر مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شهری است که در این زمینه سامانه‌ای را طراحی کردیم.

فرجود با تأکید بر اینکه نوآوری شهری نیاز به حمایت دارد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت  استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها برای هوشمندسازی  شهر  بهره برده‌ایم و در حال حاضر نیز مجموعه‌ای از  پروژه‌های اجرایی در دستور کار تهران هوشمند قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز