برنا گزارش می دهد:

حضور دزدان چماق به دست در امیرآباد شمالی

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۵:۱۸:۳۳
کد خبر: ۷۸۶۱۸۵
حضور دزدان چماق به دست در امیرآباد شمالی
این روزها محله امیرآباد شمالی در تب و تاب اخبار و شایعات درباره حضور دزدان و سارقان در این محله به سر می برد، موضوعی که سرقت های سریالی از منازل مسکونی در این محله را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، به گفته اهالی محله امیرآباد شمالی، مدتی است که سرقت های سریالی از خانه های این محله صورت می گیرد که باعث ترس و وحشت اهالی محل شده است.

نحوه سرقت ها به این صورت است که سارق یا سارقین پس از زدن زنگ خانه ها و اطمینان خاطر از این موضوع که مردی در خانه نیست یا برای کسب اطلاع از اینکه کسی در خانه هست یا خیر، با شگردهای خاص وارد خانه می شوند و پس از ضرب و شتم صاحب خانه، اقدام به دزدی می کنند.

یکی از اهالی امیرآباد شمالی در این خصوص می گوید: چند شب پیش بود که زنگ در خانه ما زده شد و صدایی از پشت آیفون پرسید که «آقاتون هست؟» وقتی از او خواستم کارش را بگوید دوباره و چند باره این سوال را پرسید که در نهایت به دلیل احساس خطری که به من دست داد در را باز نکردم.

وی ادامه داد: مردی که زنگ در خانه را زده بود دقایقی بعد دوباره زنگ زد و گفت با آقای .... کار دارم گفتم نمی شناسم، مرد رفت و دقایقی بعد دوباره برگشت و اسم جدیدی برد که دوباره گفتم نمی شناسم، نهایتا سماجت این مرد باعث شد که همسایه متوجه این موضوع شده و از خانه بیرون بیاید و سر وصدا راه بیندازد، که این کار مرد مشکوک را فراری داد.

این دختر جوان اضافه کرد: همسایه بعد از فرار مرد به من گفت که مرد چوب به دست داشته است و حتی درمقابل بستن در خانه توسط همسایه مقاومت می کرده است.

براساس این گزارش اگرچه ماجرای این خانه ختم به خیر شد، اما اهالی منطقه از وقوع چند سرقت مشابه با این روش که سارقان اول با زنگ زدن در خانه ها اطلاع ا زحضور یا تعداد افراد حاضر در منزل می کند و در ادامه با براورد اوضاع به خانه حمله کرده و در مواجهه با افراد خانه با چماق در حد مرگ ساکنان را زده و بعد از اجرای نقشه دزدی خود محل را ترک می کنند.

پلیس تحقیقات برای شناسایی این سارقان را آغاز کرده است .

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز