رئیس شورای شهر سرپل ذهاب در گفتگو با برنا عنوان کرد:

وفای به عهد دولت در قبال زلزله زدگان مستاجر/ انعقاد تفاهم نامه برای ساخت مسکن مستاجران حادثه دیده

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۸۶۲۱۲
وفای به عهد  دولت در قبال زلزله زدگان مستاجر/ انعقاد تفاهم نامه برای ساخت مسکن مستاجران حادثه دیده
رئیس شورای شهر سرپل ذهاب گفت: تفاهم نامه ای میان اداره کل مسکن و شهرسازی و مالکان زمین هایی که قرار است برای تامین مسکن مستاجران، به شهر الحاق شوند امضاء شده و به زودی نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، حشمت صفری با یادآوری اینکه قرار بود برای مستاجرانی که واحدهای مسکونی شان در زلزله کرمانشاه تخریب شد زمین تامین شود، که استاندار نیز  نسبت به انجام هرچه سریع تر این کار تاکید کردند گفت: در نهایت با کمک شورای شهر سرپل ذهاب، اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه تفاهم نامه ای میان اداره کل مسکن و شهرسازی و مالکان زمین هایی که برای تامین مسکن مستاجران، قرار است به شهر الحاق شوند امضاء شده و به زودی نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها اقدام می شود.

وی ادامه داد: تقریبا هر 150 هزار متر زمین در اختیار 3 خانوار مستاجر که واحدشان تخریب شده است، قرار می گیرد، به علاوه آنکه تسهیلات 50 میلیون تومانی نیز برای ساخت و ساز زمین ها ارائه می شود.

رئیس شورای شهر سرپل ذهاب با تاکید براینکه بابت زمین ها مبلغی از مستاجران دریافت نمی شود، اظهار کرد: در سرپل ذهاب 6000 خانواده مستاجر بودند که از این تعداد 3000 خانوار واحدهای محل سکونت شان تخریب شد، که تا آخر آذرماه کار آماده سازی زیرساخت های لازم برای ساخت و ساز در این زمین ها آغاز شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز